دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۲۰
کد مطلب : 61729
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

متهم انگلیسی پرونده چاقو زدن به جراح مسلمان از اتهام قتل تبرئه شد

قم نيوز : فردی که به یک جراح مسلمان در خارج از مسجدی در منچستر انگلستان حمله کرده و از ناحیه گردن به او چاقو زده بود، از اتهام قصد انجام قتل عمدی تبرئه شد در حالی که وی در هنگام دستگیری به تلاش برای قتل دکتر اذعان کرده بود.
متهم انگلیسی پرونده چاقو زدن به جراح مسلمان از اتهام قتل تبرئه شد
متهم انگلیسی پرونده چاقو زدن به جراح مسلمان از اتهام قتل تبرئه شد
به گزارش قم نیوز مردی که به یک جراح مسلمان در خارج از مسجدی در منچستر انگلستان چاقو زده بود، از اتهام آشکار «تلاش برای قتل عمدی» تبرئه شد.

ایان راک 28 ساله ، به دکتر ناصر کوردی، یک جراح مسلمان، در خارج از مسجد با کارد آشپزخانه حمله کرده و او را از ناحیه گردن زخمی کرده بود.

متهم به انجام حمله اعتراف کرد، اما انکار کرده که قصد به قتل رساندن دکتر را داشته است. وی همچنین مدعی شده حمله او به پزشک جراح در خارج از مسجد ارتباطی با مسلمان بودن وی نداشته و کاملا تصادفی بوده است.

متهم پرونده مدعی شد به بیماری روانی مبتلا بوده و دو روز پیش از این حادثه به سبب عدم مصرف داروهایش، وضعیت روانی نامناسبی مبتلا شده است.

این حادثه 24 سپتامبر سال گذشته در ساعت 5:30 درحالی رخ داد که دکتر کوردی، یک پزشک اردنی سوری تبار به داخل مرکز فرهنگی اسلامی در روستایی در منچستر انگلستان وارد می شد. وی که یک جراح اورتوپد مسلمان در بیمارستان ویتشاو می باشد، از ناحیه گردن چاقو خورد و خوشبختانه رگ گردن و نخاع او با یک میلیمتر فاصله آسیبی ندیده و از این حمله جان سالم به در برد.

هیات منصفه پرونده او در ارتباط با اتهام تلاش برای قتل عمدی، متهم بی گناه شناخت. این درحالی است که متهم در هنگام دستگیری به تلاش برای کشتن دکتر اذعان کرده بود و فیلم گرفته شده توسط دوربین نصب شده روی جلیقه افسران دستگیر کننده متهم، نشان می دهد وی اعتراف می کند فردی را تصادفا با چاقو زده و قصدش، کشتن او بوده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceof8p.jh8zwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما