دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۲۹
کد مطلب : 61739
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم مطرح کرد

لزوم برخورد با چاه‌های غیرمجاز آب در قم

قم نيوز : استاندار قم گفت: تعدادی چاه‌ آب غیر مجاز در استان داریم و آهنگ برخورد با این چاه‌ها کند شده است که باید نسبت به برخورد اقدام جدی شود.
لزوم برخورد با چاه‌های غیرمجاز آب در قم
لزوم برخورد با چاه‌های غیرمجاز آب در قم
به گزارش قم نيوز سید مهدی صادقی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به طرح جامع خطرپذیری استان قم اظهار کرد: باید اطلاعات مورد نیاز برای تهیه این طرح در اختیار مشاوران قرار بگیرد، البته در گذشته هم مطالعات خوبی در زمینه کاهش خطرپذیری حوادث در استان صورت گرفته بود.

وی ادامه داد: موضوع آب یک موضوع مهم است و در این زمینه دارای تنش هستیم، باید برای گسترش فرهنگ عمومی در زمینه صرفه جویی آب تلاش کنیم، هنوز باور یکسان در این زمینه در دستگاه‌های اجرایی مختلف وجود ندارد.

استاندار قم افزود: کمبود آب در کشور یک واقعیت تلخ است و منابع آب زیرزمینی روز به روز در ایران کاهش پیدا می‌کند، اکثر نقاط استان کشور با این موضوع درگیر هستند.

صادقی با اشاره به چاه‌های غیرمجاز آب در استان قم اظهار کرد: چاه‌های غیرمجاز آب زیادی در استان داریم، آهنگ برخورد با این چاه‌ها کند شده، البته وزارت جهاد کشاورزی در چند سال اخیر در زمینه تغییر الگوی کشت در کشور کارهای خوبی انجام داده است.

وی ادامه داد: اجرای طرح پیشگیری و مقابله با آنفولانزای پرندگان در استان قم نیاز به همکاری دستگاه‌های مختلف استان دارد، اجرای این طرح باید به صورت جامع و مستمر باشد تا از گسترش بیماری آنفولانزای پرندگان در استان قم جلوگیری کنیم.

استاندار قم در پایان خاطرنشان کرد: آموزش‌های مدیریت بحران باید به صورت عملی اجرایی شود، در زمان بارش برف سهمگین در استان قم به دلیل مدیریت هماهنگ وضعیت بهتری را نسبت به استان تهران در محورهای مواصلاتی شاهد بودیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf1edv.w6dymagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما