دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : 61765
منبع : ایسنا
امروز انجام می‌شود؛

افتتاح فاز دوم زائرسرای حرم مطهر در صحن جوادالائمه(ع)

قم نيوز : مسئول دفتر مدیریت حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: فاز دوم زائرسزای حرم مطهر امروز، افتتاح خواهد شد و در اختیار زائرین قرار می گیرد.
افتتاح فاز دوم زائرسرای حرم مطهر در صحن جوادالائمه(ع)
افتتاح فاز دوم زائرسرای حرم مطهر در صحن جوادالائمه(ع)
به گزارش قم نیوز مجتبی احمدی اظهار داشت: به دلیل شرایط استان قم، بسیاری از زائرین و مسافرین، اقامت کوتاهی در این شهر دارند و به همین منظور، حرم مطهر زائرسرای کوثر در صحن جوادالائمه را افتتاح کرد که ظرفیت اسکان 240نفر زائر آقا و خانم در این مکان فراهم شده است.

وی افزود: با شروع سفرهای نوروزی نیاز به افزایش ظرفیت این زائر سرا وجود داشت و به همین منظور فاز دوم زائرسرای کوثر، جنب همان زائر سرای اول، امروز افتتاح می‌شود؛ ظرفیت این زائر سرا 240نفر می‌باشد که از ساعت23الی 6صبح پذیرای زائرین کریمه اهل بیت(س) است.

احمدی در خصوص خدمات دیگر حرم مطهر برای زائرین نوروزی، عنوان کرد: به منظور راهنمایی مسافرین وزائرین، 4کیوسک راهنمای زائر در میدان آستانه، صحن جامع فاطمی(س)، صحن صاحب الزمان(عج) و صحن جوادالائمه(ع) آماده راهنمایی به زائرین هستند.
 
**راه اندازی پایگاه اورژانس حرم مطهر 

وی خاطر نشان کرد: به منظور رسیدگی سریع به بیماران و جلوگیری از حوادث ناگوار، پایگاه اورژانس در حرم مطهر افتتاح شد و در میدان بزرگ امام خمینی مستقر شده است تا در کوتاه ترین زمان ممکن به وضعیت بیماران یا کسانی که در حرم مطهر با مشکل جسمی روبه‌رو می‌شوند، رسیدگی شود.

مسئول دفتر مدیریت حرم مطهر تصریح کرد: بسیاری از زائرین حرم مطهر حضرت معصومه(س) مدت کوتاهی را در شهر قم اقامت دارند، این افراد برای شارژ گوشی های همراه خود با مشکل مواجه می‌شدند، به همین منظور دو ایستگاه شارژ تلفن همراه با ظرفیت شارژ500گوشی تلفن همراه به صورت همزمان ایجاد شده است و در تلاش هستیم دو ایستگاه موقت دیگر در رواق خواهران و صحن صاحب الزمان راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcenf8p.jh8zpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما