دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 61780
منبع : خبرگزاری فارس

آیت‌الله سعیدی: دید و بازدیدهای ایام عید هدفمند باشد

قم نيوز : تولیت حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه اهل‌بیت(ع) ادب حضور در محضر خداوند متعال را به ما آموخته‌اند، گفت: دید و بازدیدهای ایام عید باید هدفمند باشد تا بتواند تاثیرگذاری لازم را به دنبال داشته باشد.
دید و بازدیدهای ایام عید هدفمند باشد
دید و بازدیدهای ایام عید هدفمند باشد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله محمد سعیدی ظهر امروز در آیین اذن خدمت از حضرت فاطمه معصومه(س) برای آغاز برنامه‌های نوروزی که در سالن امام خامنه‌ای حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، اظهار کرد: پیام تقارن ماه رجب با نوروز این است که بندگان خداوند همان‌طور که در نوروز منازل خود را پاکیزه می‌کنید باید قلب و دل خود را نیز در ماه رجب پاکیزه کنید؛ انسان توان انجام کارهای بزرگی دارد اما گاهی به علت انحراف از مسیر حق ظرفیت‌های بزرگ خدادادی خود را از دست می‌دهد و در دنیا و آخرت دچار خسارت می‌شود.

وی با بیان اینکه گاهی انسان با تکرار در گناهان از چارپایان نیز پست‌تر می‌شود، عنوان کرد: مغز به‌عنوان مرکز فرماندهی جسم انسان‌های گناهکار از کار افتاده و چشم آن‌ها نمی‌بیند و گوش آن‌ها نمی‌شنود.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با تاکید بر اینکه خداوند متعال فرصت‌هایی همانند ماه رجب را برای جلوگیری از غفلت‌های انسان درنظر گرفته است، مطرح کرد: ماه رجب فرصت مطلوبی برای بازگشتن به جایگاه عالی و مقام اصلی آدمیت است.

وی از شب لیله‌الرغائب به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شب‌های سال یاد کرد و ادامه داد: برای اینکه بتوانیم ماه رجب خوبی داشته باشیم و بتوانیم مشمول دعای اهل رجب شویم باید موانع رسیدن به خداوند را برطرف کنیم.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به اینکه اهل‌بیت(ع) ادب حضور در محضر خداوند متعال را به ما آموخته‌اند، اظهار کرد: دید و بازدیدهای ایام عید باید هدفمند باشد تا بتواند تاثیرگذاری لازم را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbgzb0.rhb8wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما