سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۳۳
کد مطلب : 61788
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم مطرح کرد

لزوم برنامه ریزی برای تقویت اعتقادات جوانان در قم

قم نيوز : استاندار قم گفت: باید برای تقویت اعتقادات دینی جوانان استان تلاش کنیم، بسیاری از مشکلات در زمینه جوانان به دلیل اعتقادات است.
لزوم برنامه ریزی برای تقویت اعتقادات جوانان در قم
لزوم برنامه ریزی برای تقویت اعتقادات جوانان در قم
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به ضرورت تقویت اعتقادات دینی جوانان اظهار کرد: باید برای تقویت این اعتقادات تلاش کنیم، بسیاری از مشکلات در زمینه جوانان به دلیل اعتقادات است، برنامه‌ها در این زمینه بیشتر به ظواهر می‌پردازند.

وی ادامه داد: طرح ساماندهی ارتقای هویت دینی و ملی جوانان باید توسط مدیران استان مطالعه شود، البته نمی‌توان تنها با اجرای چنین طرحی در بین جوانان هویت سازی کرد، هویت سازی یک مفهوم عمیق است که با اجرای یک طرح بتوان امکان رسیدن به آن نیست.

استاندار قم افزود: طرح ساماندهی ارتقای هویت دینی و ملی جوانان باید در جلسات کارگروه‌های تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد، باید چنین طرحی بتواند اصلاح پذیری را در بین جوانان افزایش بدهد.

عطاء الدین قاسمی در ادامه این جلسه با اشاره به مشکلات جوانان اظهار کرد: بخشی از مشکلات آن‌ها در زمینه هویت است، اگر جوانان هویت خودشان را بشناسند، بسیاری از مشکلات آن‌ها حل خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم در پایان خاطرنشان کرد: باید طرح ساماندهی ارتقای هویت دینی و ملی جوانان توسط اساتید دانشگاه مورد بررسی قرار بگیرد و اشکالات این طرح رفع شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjoaem.uqevozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما