دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب : 62709
منبع : خبرگزاری فارس
در امور مجامع هیأت‌هاي ورزشي استان قم صورت مي‌گيرد

پايان 5 ماه بلاتكليفي كمانداران قم / آغاز ثبت‌نام از كانديدهاي رياست

قم نيوز : ثبت‌نام از كانديداهاي هیأت تيراندازي با كمان استان قم نزديك به پنج ماه بعد از پايان دوره چهار ساله رئيس قبلي اين هیأت ورزشي آغاز شد.
پايان 5 ماه بلاتكليفي كمانداران قم / آغاز ثبت‌نام از كانديدهاي رياست
پايان 5 ماه بلاتكليفي كمانداران قم / آغاز ثبت‌نام از كانديدهاي رياست
به گزارش قم نیوز در دوازدهمین روز آذر ماه سال 1392 بود که مجمع انتخابات هیأت تیراندازی با کمان استان قم با هدف مشخص شدن رئیس جدید این هیأت ورزشی با حضور صمد کریمی نایب‌رئیس وقت فدراسیون تیراندازی با کمان کشورمان و همچنین عباس جهان‌بینی مدیرکل وقت ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

این مجمع به میزبانی سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان قم با حضور 16 نفر از واجدین شرایط رای دادن برگزار شد و اعضای مجمع کاندیدای ناشناخته هیأت یعنی سیدمهدی حیدرآبادی را برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان قم انتخاب کردند.

این در شرایطی است که دو نفر یعنی مصطفی دشتی و سیدمهدی حیدرآبادی کاندیدای ریاست هیأت تیراندازی با کمان استان قم بودند و در نهایت حیدرآبادی که سابقه فعالیت در اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری قم را داشت با کسب حداکثر آراء برای مدت چهار سال رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان قم شد.

قبل از حیدرآبادی نیز مسوولیت ریاست تیراندازی با کمان استان قم بر عهده اسماعیل ملامحمدی بود و در حالی که وی کاندیدای ریاست نشده بود، حیدرآبادی با کسب 12 رأی از 16 رای اعضای مجمع به عنوان جانشین اسماعیل ملامحمدی مسئولیت ریاست را بر عهده گرفت.

معمولا رسم بر این است که بعد از پایان دوره چهار ساله روسای هیأت‌های ورزشی، یا همان شخص و یا یک نفر جدید به مدت سه ماه مسوولیت سرپرستی هیأت را بر عهده می‌گیرد اما این اتفاق هرگز در هیأت تیراندازی با کمان استان قم رخ نداد و اکنون ثبت‌نام از کاندیداهای این هیأت آغاز شده است.

بعد از پایان دوره چهار ساله ریاست سیدمهدی حیدرآبادی در روز دوازدهم آذر ماه سال 1396، نزدیک به پنج ماه است که این هیأت هیچ متولی ندارد و اداره کل ورزش و جوانان استان قم اکنون در امور مجامع خود تا اول اردیبهشت ماه را برای ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست این هیأت در نظر گرفته است.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcdn509.yt0xz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما