دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : 62719
منبع : خبرگزاری مهر
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

فتنه دهه ٩٠ تعامل و نفوذ است/ تربیت نیروهای انقلابی در حوزه علمیه

قم نيوز : نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: فتنه دهه ٩٠ فتنه تعامل و نفوذ است و دشمن نیز قصد نفوذ بر کشور را دارد.
فتنه دهه ٩٠ تعامل و نفوذ است/ تربیت نیروهای انقلابی در حوزه علمیه
فتنه دهه ٩٠ تعامل و نفوذ است/ تربیت نیروهای انقلابی در حوزه علمیه
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی شامگاه یکشنبه در مراسم هجدهمین یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی که با عنوان لحظه شناسی و ایثار در راستای اهداف انقلاب در حسینیه این مدرسه علمیه برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس آیات و روایات انسانی کامل است که در همه ابعاد رشد کرده باشد و جامعه نیز به طلابی نیاز دارد که در عرصه‌های مختلف رشد کرده‌اند.

وی با اشاره به برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان افزود: دشمنان همواره تلاش می‌کنند تا در حوزه‌های علمیه جریان‌سازی کنند و بدون تردید در حال حاضر نیز استکبار جهانی علیه حوزه‌های علمیه برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره فتنه‌های دهه ۹۰ خاطرنشان کرد: فتنه دهه ۹۰ فتنه تعامل و نفوذ است و دشمن نیز قصد نفوذ بر کشور را دارد.

دشمنان برنامه‌ریزی‌های زیادی علیه حوزه‌های علمیه می‌کنند

وی ادامه داد: دشمنان به این مسئله‌ که بسیاری از نیروهای نظام در حوزه‌های علمیه پرورش یافته‌اند آگاهی دارد و به همین دلیل برنامه‌ریزی‌های زیادی علیه حوزه‌های علمیه می‌کند.

حجت الاسلام حاجی صادقی عنوان کرد: قرآن کریم برای همه جریان‌ها برنامه و راهکار دارد و ما باید در فتنه‌ها و مشکلات از راهکارهای قرآن کریم استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: در حوزه‌های عملیه باید به تربیت نیروهای ولایت مدار و آماده برای دفاع از اسلام و انقلاب توجه ویژه‌ای شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن به این مسئله آگاه است که اسلام جز توسط مسلمانان و انقلاب نیز جز توسط انقلابیون متوقف نمی‌شود و به همین دلیل برنامه‌ریزی‌های زیادی در این زمینه علیه اسلام و انقلاب می‌کند.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdceof8p.jh8wzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما