دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : 62724
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت هندبال استان قم:

هندبال قم بعد از 4 سال مسابقات آسيايي را تجربه مي‌كند

قم نيوز : رئيس هیأت هندبال استان قم گفت: هندبال قم با داشتن يك ملي‌پوش در تيم ملي جوانان ايران بعد از چهار سال حضور در پيكارهاي آسيايي اين رده سني را تجربه مي‌كند.
هندبال قم بعد از 4 سال مسابقات آسيايي را تجربه مي‌كند
هندبال قم بعد از 4 سال مسابقات آسيايي را تجربه مي‌كند
به گزارش قم نیوز حسین محمدخانی امروز  اظهار کرد: با اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال جوانان ایران، نام مهدی دوازده امامی به عنوان تنها نماینده هندبال قم در جمع نفرات مد نظر کادر فنی این تیم به چشم می‌خورد.

وی ادامه داد: امسال شانزدهمین دوره پیکارهای هندبال قهرمانی پسران جوان آسیا در انتظار استعدادها و پشتوانه‌های آینده هندبال کشورمان است و با برگزاری آیین قرعه‌کشی این مسابقات و گروه‌بندی تیم‌های شرکت کننده در آن، تیم ملی ایران باید  از ٢٤ تیر تا سوم مرداد ماه سال جاری در این رقابت‌ها به میدان برود.

رئیس هیأت هندبال استان قم با بیان اینکه تیم ملی ایران در گروه چهارم رقابت‌ها جای گرفته، ابراز کرد: در این گروه ملی‌پوشان جوان و مستعد کشورمان با تیم‌های ملی هند، عمان و یمن مسابقه می‌دهند تا صعود کننده‌ها به مرحله بعدی مسابقات سال 2018 مشخص شوند.

وی تصریح کرد: مهدی دوازده امامی از قم یکی از نفرات دعوت شده به اردوی مرحله نخست تیم ملی جوانان است که باید برای رسیدن به فهرست نهایی تلاش کند و استعداد بالای خود را به نمایش بگذارد تا ان‌شاءالله هندبال قم بعد از حدود چهار سال بار دیگر یک نماینده در مسابقات آسیایی جوانان داشته باشد.

محمدخانی عنوان کرد: حدود چهار سال قبل، امیررضا اسماعیلی به عنوان یکی از هندبالیست‌های مستعد قم برای تیم ملی نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی اردن به میدان رفت و با تداوم برنامه‌ریزی هیأت هندبال روی رده‌های سنی پایه قطعا استعدادهای دیگری نیز در آینده به سطح اول هندبال ایران معرفی می‌کنیم.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcay0ni.49nuu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما