سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : 62783
منبع : خبرگزاری فارس

دعوت مغضوب‌ها به اردوي صباي قم / هجمه سنگين اهالي فوتبال

قم نيوز : كادر فني تيم فوتبال صباي قم نام 20 بازيكن را براي مصاف حساس اين تيم از هفته سي ‌و دوم ليگ دسته اول فوتبال با بادران تهران در ليست قرار داد.
دعوت مغضوب‌ها به اردوي صباي قم / هجمه سنگين اهالي فوتبال
دعوت مغضوب‌ها به اردوي صباي قم / هجمه سنگين اهالي فوتبال
به گزارش قم نیوز بازی‌های هفته پانزدهم از دور برگشت فصل 97 – 1396 رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر بیست و هشتمین روز فروردین‌ماه به طور همزمان با انجام 9 بازی بین 18 تیم حاضر در این مسابقات برگزار می‌شود.

در شرایطی که تیم‌های نفت مسجد سلیمان، فجر شهید سپاسی شیراز، خونه به خونه بابل، نساجی مازندران و بادران تهران شانس‌های صعود به لیگ برتر هستند، امروز تیم‌های اول و چهارم جدول با یکدیگر دیداری حساس دارند و تیم پنجم جدول نیز در دیداری آسان پذیرای صبای قم خواهد بود.

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت مسابقه صبای قم و بادران تهران را عبدالنبی پورخلف بر عهده دارد، ضمن اینکه رحیم حاجی‌پور به عنوان کمک داور اول، ولی کاووسی به عنوان کمک داور دوم و شبیر بهروزی به عنوان داور ذخیره وی را همراهی می‌کنند و ناظر این بازی در ورزشگاه کارگران تهران کریم اصغرزاده است.

تیم فوتبال صبای قم در حالی از ساعت 17 امروز در شانزدهمین بازی خارج از خانه این فصل خود به مصاف بادران تهران می‌رود که در نیم‌فصل نخست در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم میزبان حریف بود ولی در پایان دیداری پرگل با نتیجه سه بر دو برابر این تیم شکست خورد.

صبای قم در شرایطی گام به این دیدار می‌گذارد که بعد از تغییر و تحولات کادر فنی، چند هفته‌ای است که تعداد زیادی از بازیکنان اصلی این تیم نظیر جهانگیر عسگری، ‌مهدی جعفرپور، علی احمدی، آرش اسماعیلی و چند بازیکن دیگر در اردوی صبا غایب هستند و گفته می‌شود که هیات فوتبال قم عذر آنها را خواسته است.

به همین دلیل تیم صبای قم در بازی‌های اخیر با گل‌های فراوان به حریفان خود می‌بازد و این موضوع هجمه سنگینی را علیه نماینده قم ایجاد کرده و مسوولان صبا به همراه هیات فوتبال قم شدیدا در هفته‌های اخیر مورد انتقاد جامعه بزرگ فوتبال ایران قرار گرفته‌اند.

اما در آستانه دیدار صبای قم و بادران تهران نام 20 بازیکن در لیست صبای قم برای دیدار با بادران تهران قرار گرفت و اینکه این بازیکنان در این دیدار حضور پیدا می‌کنند یا خیر؟ موضوعی است که در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باید منتظر اتفاقات بازی امروز نشست.

بر اساس اعلام کادر فنی صبای قم، سیدمحمدامین میرداداشى، وهاب رضازاده، سیدمجتبی مبینی‌پور، عرفان بادی، مسعود ابرقویی، علی غلامرضایی، مهدی لطفی، امیرحسین مثنایی، میثم شیردل، محمدمیلاد آبادی، احمدرضا حمیدی، رضا شکری، امیرحسین خسروانی، جهانگیر عسگری، علی احمدی، مهدی جعفرپور، آرش اسماعیلی، آرش عبدلی، حسن صفرزاده و داوود بهادری برای این بازی به اردو فراخوانده شده‌اند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcfmedv.w6d0cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما