سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : 62784
منبع : خبرگزاری فارس
به دعوت كادر فني تيم ملي فوتسال صورت گرفت

مرد سال آسيا و گلزن آتليه‌طهران نمايندگان قم در تيم ملي فوتسال

قم نيوز : مرد سال فوتسال آسيا و گلزن تيم آتليه‌طهران به عنوان نمايندگان قم از سوي كادر فني تيم ملي فوتسال به اردوي آماده‌سازي دعوت شدند.
مرد سال آسيا و گلزن آتليه‌طهران نمايندگان قم در تيم ملي فوتسال
مرد سال آسيا و گلزن آتليه‌طهران نمايندگان قم در تيم ملي فوتسال
به گزارش قم نیوز در حالی که تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان از بهمن ماه سال 1396 و بعد از قهرمانی مقتدرانه خود در جام ملت‌های 2018 فوتسال آسیا تمرینی نداشته، با توجه به میادین مهم سال جاری از اردیبهشت ماه وارد برنامه‌های جدید آماده‌سازی خواهد شد.

بر همین اساس سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال بازیکنانی از باشگاه‌های مختلف لیگ برتری را به اردوی جدید تیم ملی دعوت کرده تا در تمریناتی که این تیم در تهران انجام می‌دهد، بهترین‌ها برای همراهی تیم ملی در رقابت‌های برون‌مرزی سال 2018 انتخاب شوند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال در حالی از سوی ناظم‌الشریعه اعلام شد که در جمع آنها دو بازیکن از استان قم نیز حضور دارند، یکی از آنها گلزن تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در نوزدهمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های کشور و دیگری مرد سال فوتسال آسیا است.

علی‌اصغر حسن‌زاده دارنده عنوان مرد سال فوتسال آسیا در سال‌های 2014، 2016 و 2017 و ستاره فوتسال قم در یک دهه اخیر بار دیگر نماینده ارشد فوتسال قم در اردوی آماده‌سازی تیم ملی است، ضمن اینکه طاها نعمتیان گلزن و بازیکن موفق تیم آتلیه‌طهران در نوزدهمین دوره لیگ برتر نیز به اردو دعوت شده است.

نعمتیان که بازیکنی جوان و جویای نام است، پیش از این نیز توسط کادر فنی تیم ملی به اردوی آماده‌سازی دعوت شده بود اما به واسطه درخشش در ترکیب تیم آتلیه‌طهران قم و تاثیرگذاری مثبت در گلزنی و بازی‌های این تیم که در نهایت به کسب رتبه پنجم لیگ برتر توسط نماینده قم در سال 96 منجر شد، بار دیگر به اردو فراخوانده شده است.

بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال از باشگاه‌های آذرخش هرمزگان، شهروند ساری، تاسیسات دریایی تهران، گیتی‌پسند اصفهان، مس سونگون، مقاومت قرچک، آتلیه‌طهران قم، شهرداری ساوه، حفاری اهواز و بانک بیروت لبنان هستند که باید از سوم اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال خود را به کادر فنی معرفی کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgtu93.ak9x74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما