سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 62793
منبع : خبرگزاری فارس

برگزاري دومين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن طلاب علوم ديني در قم

قم نيوز : مديركل اوقاف و امور خيريه استان قم از برگزاري دومين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن طلاب علوم ديني از اول تا چهارم ارديبهشت امسال در قم خبر داد.
برگزاري دومين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن طلاب علوم ديني در قم
برگزاري دومين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن طلاب علوم ديني در قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام اسماعیل حسینی مقدم پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: با ابتکار ستودنی ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه، حوزه علمیه و جامعة المصطفی العالمیه مسابقات ویژه طلاب و روحانیون در مرحله بین‌المللی به میزبانی شهر قم برای دومین سال برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری مدیر کل قرآنی حوزه علمیه قم ستاد برگزاری این مسابقات فعالیت‌ خود را آغاز کرده و برنامه‌ریزی لازم برای حضور شرکت‌کنندگان از بیش از 40 کشور فراهم شده و مسابقات از اول تا چهارم اردیبهشت در مدرسه امام کاظم برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه افتتاحیه این مسابقات با سخنرانی آیت‌الله اعرافی و اختتامیه با سخنرانی آیت‌الله سبحانی برگزار می‌شود گفت: جلسه هماهنگی بین ادارت و نهادها در زمینه برگزاری هر چه با شکوه‌تر این مسابقات در استانداری برگزار می‌شود که زمینه بهره‌مندی از توانایی‌های دستگاه‌ها به وجود می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: اوقاف استان قم از همه ظرفیت‌های خود برای هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات استفاده می‌کند و با همکاری با کمیته‌های مختلف در کنار برگزارکنندگان همراهی لازم را دارد.

حسینی‌مقدم مقدم یادآور شد: نهادهای برگزارکننده این مسابقات خدمت خوبی ارائه می‌دهند و قرآن را به عنوان یکی از محورهای مهم فعالیت علمی و فرهنگی پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdcgwu93.ak9xy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما