سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 62795
منبع : خبرگزاری فارس

آیت‌الله سعیدی: نیروهای مسلح از جناح‌بازی‌های سیاسی پرهیز کنند

قم نيوز : تولیت حرم حضرت معصومه(س) امنیت کنونی کشور را مدیون بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی دانست و گفت: این نیروها باید از جناح‌بازی‌های سیاسی پرهیز و حرکت خود را در مسیر رهبر انقلاب اسلامی دنبال کنند.
نیروهای مسلح از جناح‌بازی‌های سیاسی پرهیز کنند
نیروهای مسلح از جناح‌بازی‌های سیاسی پرهیز کنند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در دیدار فرماندهان و نیروهای پدافند هوایی حضرت معصومه(س) و آمادگاه منظریه شهید فراشاهی ارتش که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) انجام شد، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم در مسیر رضای خداوند متعال حرکت کنیم باید جسم و ذهنی سالم داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه قبل از انقلاب اسلامی سران رژیم پهلوی از پیوستن ارتش به مردم هراسان بودند، تصریح کرد: امام خمینی(ره) و برخی از مردم بسیار تلاش کردند تا بتوانند ارتشی‌ها را به مسیر درست بازگردانند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: نظام اسلامی بعد از پیروزی مردم بر رژیم شاهنشاهی از شخصیت‌های برجسته و توانمند در جایگاه‌ها و مسؤولیت‌‌های متناسب استفاده کرد به همین علت این حرکت توانست در ابتدای مسیر یک پیشرفت چشمگیر داشته باشد.

وی امنیت کنونی کشور را مدیون بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی دانست و مطرح کرد: این نیروها باید از جناح‌بازی‌های سیاسی پرهیز و حرکت خود را در مسیر رهبر انقلاب اسلامی دنبال کنند.

سعیدی از هم‌پیمان شدن عربستان با کشورهای استکباری یاد کرد و افزود: کشتار مسلمانان یمن توسط کشور مسلمان عربستان ننگی بزرگ برای این کشور است؛ جمهوری اسلامی سربازان آمریکایی را به اسارت می‌گیرد و مقابل خواسته‌های استکبار ایستادگی می‌کند اما عربستان توسط رئیس جمهور آمریکا گاو خطاب می‌شود در حالی‌که عربستان با آمریکا هم‌پیمان است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciwyaq.t1ar32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما