پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : 62877
منبع : خبرگزاری فارس

حاشيه‌هاي آقاي رئيس

قم نيوز : ناكامي‌هاي متوالي فوتبال قم در يك سال اخير و حاشيه‌هاي پيرامون رئيس هيات فوتبال استان قم، اين رشته ورزشي پرحاشيه قم را وارد چالش جديدي كرده است.
حاشيه‌هاي آقاي رئيس
حاشيه‌هاي آقاي رئيس
به گزارش قم نیوز در حالی که ظرف یک سال اخیر سقوط تیم بزرگسالان صبای قم از لیگ برتر، سقوط همین تیم از لیگ دسته اول به دسته دوم، سقوط تیم امید صبای قم از لیگ برتر امید، سقوط تیم هیأت فوتبال قم از لیگ برتر فوتسال، ناکامی نماینده قم در لیگ دسته سوم جام آزادگان (سهیل)، ناکامی نماینده قم در لیگ دسته دوم جام آزادگان (کیمیا فرآیند)، کناره‌گیری آتلیه‌طهران قم از حضور در لیگ برتر فوتسال از نقاط ضعف فوتبال قم به شمار می‌رود، متولی این رشته ورزشی یعنی هیات فوتبال استان قم به شدت مورد انتقاد و در حاشیه‌های فراوان قرار گرفته است.

این موضوع و خبرهایی که در رسانه‌های مختلف فوتبال قم را وارد حواشی مختلف کرده، تجمع و اعتراض جمعی از مربیان، پیشکسوتان و چهره‌های قدیم و جدید فوتبال و فوتسال قم را به دنبال داشت تا آنها بعد از انتشار ناگفته‌های فوتبال قم در در برنامه اخیر 90، از متولی ورزش قم خواستار رسیدگی به وضعیت این هیأت ورزشی شوند.

مربیان و پیشکسوتان معترض معتقدند با تشکیل مجمع باید عملکرد کریم بهرامی و هیأت تحت ریاست وی مورد بررسی و کارشناسی دقیق قرار بگیرد، این در حالی است که هر ساله باید مجمع سالیانه هیات‌های ورزشی تشکیل و عملکرد یک سال هیات‌ها با حضور رئیس فدراسیون، مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع مورد بررسی دقیق قرار بگیرد.

اتفاقات رخ داده در برنامه تلویزیونی 90 (دوشنبه 27 فروردین ماه) موجی از انتقاد و گلایه را متوجه هیأت فوتبال قم و عملکرد این هیأت ورزشی پرمخاطب کرده است و معترضین از اداره کل ورزش و جوانان قم خواستار رسیدگی در خصوص عملکرد هیأت فوتبال قم شدند.

به دنبال این اتفاقات و بعد از برگزاری این جلسه، بلافاصله در فضای مجازی خبری مبنی بر استعفای کریم بهرامی از هیات فوتبال استان قم دست به دست چرخید اما بلافاصله کانال اطلاع‌رسانی هیات فوتبال استان قم این خبر را تکذیب کرد.

باید منتظر ماند و دید اداره کل تربیت بدنی چه برنامه ای برای سر و سامان دادن به وضعیت این رشته ورزشی خواهد داشت.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcjaoem.uqe8azsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما