پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : 62890
منبع : خبرگزاری فارس
معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران مطرح کرد

لزوم مشارکت دستگاه‌های ملی در خدمت رسانی به زائرین مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران گفت: باید دستگاه‌های ملی در خدمت رسانی به زائرین مسجد مقدس جمکران مشارکت داشته باشند.
لزوم مشارکت دستگاه‌های ملی در خدمت رسانی به زائرین مسجد مقدس جمکران
لزوم مشارکت دستگاه‌های ملی در خدمت رسانی به زائرین مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نيوز احمد حاجی زاده ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری با اشاره به ایستگاه‌های صلواتی در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار کرد: سال گذشته 63 درصد این ایستگاه‌ها توسط اهالی استان قم برپا شد و ایجاد بقیه این ایستگاه‌ها توسط اهالی سایر استان‌ها و اتباع خارجی بود.

وی ادامه داد: عمده افرادی که در ایستگاه‌های صلواتی در ایام نیمه شعبان خدمت رسانی می‌کنند، نوجوان و جوان هستند، بیشتر این افراد، مدارک لیسانس، ارشد و حوزوی دارند.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران افزود: سال گذشته سه هزار و 642 نفر در 66 موکب به زائرین در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) خدمت رسانی کردند، عمده مشکلات این موکب‌ها دسترسی به آب و برق بود، این افراد از همکاری نهادهای شهری برای برپایی موکب‌ها رضایت نداشتند.

حاجی زاده با اشاره به لزوم کمک به موکب‌های مردمی در نیمه شعبان اظهار کرد: باید دستگاه‌های خدمت رسان به این موکب‌ها کمک کنند تا موکب‌ها بتوانند که به مردم خدمت رسانی کنند.

وی ادامه داد: در ایام نیمه شعبان 40 نفر آماده انتقال سالمندان با ویلچر به مسجد مقدس جمکران از پارکینگ‌ها هستند.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران در پایان خاطرنشان کرد: باید دستگاه‌های ملی در خدمت رسانی به زائرین مسجد مقدس جمکران مشارکت داشته باشند، هر سال جمعیت بسیاری زیادی در ایام نیمه شعبان به این مکان مقدس می‌آیند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdce7v8p.jh8woi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما