پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 62894
منبع : خبرگزاری فارس
مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیون:

بودجه دفاتر امور اجتماعی استانداری‌ها 10 برابر افزایش یافته است

قم نيوز : مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیون با اشاره به اینکه بودجه دفاتر امور اجتماعی استانداری‌ها در سال 97 بیش از 10 برابر افزایش یافته است، گفت: امیدواریم مدیریت این بودجه مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم به نتیجه موردنظر برسیم.
بودجه دفاتر امور اجتماعی استانداری‌ها 10 برابر افزایش یافته است
بودجه دفاتر امور اجتماعی استانداری‌ها 10 برابر افزایش یافته است
به گزارش فم نيوز حجت‌الاسلام والمسلمین داوود نمازی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) که در سالن محراب حرم مطهر انجام شد، با اشاره به برخی از فعالیت‌های انجام شده توسط بخش‌های مختلف وزارت کشور اظهار کرد: وزارت کشور تلاش کرده است تا بتواند در رخدادها و برنامه‌های ملی مختلف به شیوه مطلوب به رسالت خود عمل کند.

وی از برگزاری جلسه‌های مختلف با حضور مسؤولان ارشد قوای سه‌گانه با محوریت رفع آسیب‌های اجتماعی یاد کرد و افزود: 16 اردیبهشت‌ماه نیز یکی دیگر از این نشست‌ها در تهران برگزار می‌شود و رهبر انقلاب اسلامی نیز در این نشست حضور خواهند داشت چراکه ایشان نسبت به رفع آسیب‌های اجتماعی اهتمام ویژه دارند.

مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیون با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی نسبت به رفع آسیب‌های اعتیاد، طلاق و حاشیه‌نشینی تاکید ویژه دارند، عنوان کرد: در راستای رفع معضل حاشیه‌نشینی وزارت راه و شهرسازی و بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف کشور به شیوه مطلوب ورود کرده‌اند به همین علت تاکنون در این عرصه توانسته به نتایج مطلوبی برسیم.

وی با اشاره به اینکه بودجه دفاتر امور اجتماعی استانداری‌ها در سال 97 بیش از 10 برابر افزایش یافته است، گفت: امیدواریم مدیریت این بودجه مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم به نتیجه موردنظر در حوزه رفع آسیب‌های اجتماعی برسیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نمازی یادآور شد: در فتنه‌های دی‌ماه سال گذشته به دنبال استفاده از ظرفیت نیروی انتظامی بودیم تا بتوانیم امنیت کشور را برقرار کنیم و با استفاده از این مجموعه نیز دیگر نیازی به استفاده از توان نیروهای نظامی کشور نداشتیم.

وی به برخی از دیگر از رخ‌داده‌ای سال گذشته از جمله فتنه برخی از دراویش یاد کرد و ادامه داد: وزارت کشور در اتفاقات مختلف کشور تلاش کرده است تا با استفاده از نظر مراجع و علمای دینی در راستای رفع مشکلات کشور گام بردارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci5vaq.t1ar32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما