پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۶
کد مطلب : 62900
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت کبدی استان قم:

کبدی‌‌کار قم به رقابت‌های جهانی ملبورن اعزام شد

قم نيوز : رئیس هیأت کبدی استان قم از اعزام کبدی‌کار ملی‌پوش قم در ترکیب تیم سرکل کبدی ایران به پیکارهای 2018 قهرمانی جهان خبر داد.
کبدی‌‌کار قم به رقابت‌های جهانی ملبورن اعزام شد
کبدی‌‌کار قم به رقابت‌های جهانی ملبورن اعزام شد
به گزارش قم نیوز مسلم رشیدی امروز اظهار کرد: داوود یارجان‌علی نماینده کبدی‌کاران پرتوان استان قم در ترکیب تیم ملی بزرگسالان کشورمان اعزامی به مسابقات ‌جهانی این رشته است، کبدی‌کاری که اواخر سال قبل در جام باشگاه‌های آسیا نیز به میدان رفت.

وی با بیان اینکه رقابت‌های سرکل کبدی قهرمانی جهان به میزبانی کشور استرالیا برگزار می‌شود، اضافه کرد: نماینده قم در جمع دیگر اعضای تیم ملی کشورمان راهی این رقابت‌ها شد تا با توجه به انگیزه بالا برای تداوم پیشرفت خود در این رشته، ‌مهره‌ای موثر برای تیم ملی ایران باشد.

رئیس هیأت کبدی استان قم افزود: رقابت‌های جهانی سرکل کبدی با حضور تیم ملی ایران و رقابت ملی‌پوشان با رقبای مطرحی همچون آمریکا، انگلیس، کانادا، استرالیا، هندوستان و پاکستان از روز دوم اردیبهشت ماه به میزبانی شهر ملبورن استرالیا آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در سفر قبلی تیم ملی سرکل کبدی ایران به پیکارهای قهرمانی جهان، ‌افتخار همراهی این تیم را داشتم و در آن رقابت‌ها نیز ملی‌پوش کبدی قم یکی از مهره‌های تاثیرگذار و شاخص تیم ملی بود و یقینا در این دوره نیز با تجارب خود یکی از نفرات کلیدی تیم ملی برای تداوم موفقیت‌های سرکل کبدی ایران در رقابت با تیم‌های مطرح دنیا است.

رشیدی یاد آور شد: قم در سرکل کبدی در حال حاضر دارنده عنوان قهرمانی سال 1396 ایران است و با توجه به امکاناتی که برای تمامی رشته‌های زیر مجموعه هیأت اعم از کبدی استاندارد، ساحلی و سرکل کبدی در مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم ایجاد کرد‌ه‌ایم همچنان به تداوم پیشرفت در این رشته امیدواریم.

وی در پایان به اعزام تیم‌های قم به رقابت‌های قهرمانی جوانان ایران اشاره و ابراز کرد: در حالی که فدراسیون کبدی میزبانی مسابقات قهرمانی جوانان کشور را به هیأت کردستان و شهر سنندج سپرده، با حضور نماینده قم، رقابت پسران کبدی‌کار از 8 تا 12 اردیبهشت و مسابقات دختران از 12 تا 16 همین ماه به انجام خواهد رسید و تیم قم با کادر فنی خوب و بازیکنان شاخص به دنبال رتبه‌های برتر این دوره است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgzy93.ak9xz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما