يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵
کد مطلب : 63023
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس فدراسيون دووميداني:

قم در رديف 3 استان برتر دووميداني كشور قرار دارد

قم نيوز : رئيس فدراسيون دووميداني گفت: قم يكي از استان‌هاي موفق در اين رشته و در جمع سه هیأت برتر دووميداني كشور قرار دارد.
قم در رديف 3 استان برتر دووميداني كشور قرار دارد
قم در رديف 3 استان برتر دووميداني كشور قرار دارد
به گزارش قم نیوز مجید کیهانی که امروز به عنوان رئیس مجمع در انتخابات هیأت دوومیدانی استان قم حضور داشت در جمع اعضای مجمع اظهار کرد: بدون تعارف از مدیر کل ورزش و جوانان استان قم به واسطه حمایت‌های بسیار خوب از این رشته ورزشی در قم تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: طبق آماری که فدراسیون دوومیدانی از میزبان حمایت و پشتیبانی مالی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور در دست دارد، خوشبختانه استان قم به واسطه حمایت از دوومیدانی در رقابت با دو استان دیگر که از نظر وسعت پهناورتر از قم هستند، در جمع سه استان برتر قرار دارد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی افزود: به علی رضایی که در فدراسیون دوومیدانی نیز از تجارب ارزنده‌اش برای پیشرفت این رشته استفاده می‌کنیم به واسطه انتخاب برای مدت چهار سال دیگر ریاست هیأت دوومیدانی قم تبریک می‌گویم، چهار سال سخت را پشت‌سر گذاشته و انتظار داریم چهار سال آینده مسیر متفاوتی در دوومیدانی قم طی کنیم.

وی یاد آور شد: قم به جایگاهی در دوومیدانی رسیده که دیگر نباید به کسب عناوین قهرمانی کشور بسنده کند، بلکه با شرایطی موجود به جایگاهی رسیده که باید از ظرفیت و امکانات موجود پله بالاتر یعنی کسب مدال از سطح آسیا را در اولویت قرار بدهد.

کیهانی عنوان کرد: دوومیدانی قم در فدراسیون جایگاه خوبی دارد و در جلسات مختلف فنی و تخصصی فدراسیون بارها از قم یاد می‌شود و در ترکیب تیم‌های ملی نیز شاهد حضور دوومیدانی‌کاران قم هستیم اما قم از این به بعد نباید به دعوت دوومیدانی‌کاران خود به تیم‌های ملی بسنده کند.

وی کسب مدال از میادین بین‌المللی و قاره‌ای را ماموریت جدید دوومیدانی قم توصیف کرد و افزود: با این جایگاه از این به بعد دوومیدانی قم باید به دنبال حضور ثابت ورزشکاران خود در تیم‌های ملی و کسب عنوان و مدال از مسابقات قاره‌ای و بین‌المللی باشد.

گفتنی است: در این مجمع علی رضایی رئیس پیشین هیأت دوومیدانی استان قم با کسب 13 رای اعضا تا سال 1401 در مسوولیت خود ابقاء شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdsz09.yt0sx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما