سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 63131
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم خبر داد

کاهش 9 درصدی مصرف برق در بخش کشاورزی قم /احتمال خاموشی در تابستان

قم نيوز : مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم گفت: میزان کاهش مصرف برق در بخش کشاورزی استان در سال 96 نسبت به سال پیش از آن حدود 9 درصد بود.
کاهش 9 درصدی مصرف برق در بخش کشاورزی قم /احتمال خاموشی در تابستان
کاهش 9 درصدی مصرف برق در بخش کشاورزی قم /احتمال خاموشی در تابستان
به گزارش قم نیوز مهدی آهنین پنجه ظهر امروز در جلسه کارگروه استانی سازگاری با کم آبی ظهر در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم با اشاره به مشکل کمبود برق کشور اظهار کرد: 20 درصد از تولید برق را نیروگاه‌های برقابی دارند که امسال با کاهش بارش باران شاهد کم شدن پنج هزار مگاوات از تولید این نیروگاه‌ها خواهیم بود.

وی ادامه داد: پیک مصرف برق استان قم در سال گذشته 750 مگاوات بود، امسال پیش بینی رسیدن این پیک به 803 مگاوات است، وزارت نیرو به دنبال رسیدن پیک مصرف برق قم به 730 مگاوات است و در صورت عبور مصرف آب از این عدد، خاموشی در قم خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم افزود: پیش بینی کردیم که در 25 روز از ماه تیرماه، پیک مصرف برق استان از 750 مگاوات عبور کند، به دنبال مدیریت مصرف برق در بخش صنعت و کشاورزی استان هستیم، همچنین تغییر ساعات کاری ادارات قم را پیگیری می‌کنیم.

آهنین پنجه در پایان میزان کاهش مصرف برق در بخش کشاورزی استان قم را در سال 96، 9 درصد دانست و خاطرنشان کرد: تعدادی از چاه‌های کشاورزی در استان بیش از ظرفیت تعیین شده، مصرف برق دارند، این چاه‌ها جریمه می‌شوند و در صورت آسیب رساندن به تجهیزات برق، خسارت از صاحبان آن‌ها اخذ خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdff09.yt0ss6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما