چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 63164
منبع : خبرگزاری مهر
رقابت برای صعود به لیگ برتر؛

قم میزبان مرحله نهایی فوتبال دسته اول جوانان کشور شد

قم نيوز : مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول رده سنی جوانان کشور در قم برگزار می‌شود.
قم میزبان مرحله نهایی فوتبال دسته اول جوانان کشور شد
قم میزبان مرحله نهایی فوتبال دسته اول جوانان کشور شد
به گزارش قم نیوز سازمان لیگ فوتبال ایران میزبانی مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول رده سنی جوانان کشور را به تیم صبای قم سپرد و بدین ترتیب ۴ تیم مدعی صعود به لیگ برتر جوانان در قم با هم روبرو می‌شوند.

تیم صبای قم که در مرحله دوم مسابقات دسته اول جوانان کشور توانست همراه با استقلال اهواز به مرحله نهایی برسد از ۱۹ اردیبهشت به مدت ۴ روز در قم میزبانی از مرحله نهایی این مسابقات را بر عهده خواهد داشت.

صبا برای صعود به لیگ برتر جوانان در یک دوره مسابقه ۴ تیمی باید اول یا دوم شود.تیم‌های حاضر در این مرحله صبای قم، پارس جنوبی جم، استقلال اهواز و ملوان بندر انزلی هستند که به صورت دوره‌ای و تک بازی با هم رقابت می‌کنند.

تیم صبا سال گذشته درست در همین مرحله از رسیدن به لیگ برتر جوانان بازماند. حالا آن‌ها فرصت جبران به دست آورده‌اند و بازی در خانه یک امتیاز بزرگ است. ۳ سال قبل، صبا در همین مرحله البته در رده سنی امید میزبان شد و از میزبانی خود برای صعود به لیگ برتر امید نهایت بهره را برد و حالا نوبت به جوانان رسیده است.

جوانان صبا هرگز در لیگ برتر حضور نداشته‌اند و موفقیت این تیم، تسکینی برای اعتبار بخشی به نام صبای قم خواهد بود. تیم‌های فوتبال صبای قم در رده‌های سنی بزرگسالان، امید و نوجوانان فصل فاجعه باری را سپری کرده‌اند و تیم جوانان، تنها تیم موفق از مجموعه صبا بوده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjxvem.uqetmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما