پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۳۰
کد مطلب : 63196
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

گردهمایی اساتید و روحانیون فعال مسجد جمکران برگزار شد

قم نيوز : مراسم گردهمایی اساتید و روحانیون فعال در مسجد مقدس جمکران در آستانه نیمه شعبان برگزار شد.
گردهمایی اساتید و روحانیون فعال مسجد جمکران برگزار شد
گردهمایی اساتید و روحانیون فعال مسجد جمکران برگزار شد
به گزارش قم نیوز  در آستانه نیمه شعبان گردهمایی اساتید و روحانیون مسجد مقدس جمکران و فعالان بخش مشاوره و پاسخگویی به سوالات این مسجد در تالار عصر آفتاب برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان و تولیت مسجد مقدس جمکران برگزار شد، فعالان بخش های مختلف مسجد مقدس جمکران به خصوص بخش مشاوره و پاسخگویی به سوالات حضور داشتند.

در این مراسم حجت الاسلام شاهینی مسئول واحد مشاوره و پاسخگویی به سوالات و شبهات در سخنانی به جایگاه ارزشمند پاسخگویی به شبهات روز جوانان اشاره کرد و بر لزوم توسعه این بخش تاکید کرد.

همچنین در این مراسم نماینده ولی فقیه در مسجد مقدس جمکران نیز گفت: طلاب باید فن خطابه و تبلیغ را به شکل کامل فرابگیرند؛ یعنی زمانی که منبر می روند باید بتوانند ظرف 5 دقیقه یک منبر پر محتوای جذاب با ذکر آیه و روایت و نکات اخلاقی و... را بیان کنند.

وی تصریح کرد: مطالب روحانیون در منابر نباید به شکلی باشد که حجم وسیعی از اطلاعات به مخاطبان ارایه شود و وقتی مخاطب، مجلس را ترک کند چیزی از آن مطالب به یاد نداشته باشد.

گفتنی است: در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده از  متخصصین مشاوره و پاسخ به شبهات و سوالات شرعی در سخنانی گفت: پاسخگویی وسیع به سوالات شرعی در سطح جامعه به برکت نظام اسلامی و انقلاب مبارک اسلامی شکل گرفت.

وی تصریح کرد: باید قدر این فرصت را بدانیم و به شبهات روز جامعه به شکل کارکردی جواب دهیم؛ نباید وقت مجالس را به بیان مسایلی که وقوع آن در زمان حال بعید است محصور کنیم.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcepz8p.jh8xoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما