پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 63210
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز خبر داد:

احداث بوستان های بانوان در مناطق هشتگانه شهری در سال 97

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از احداث و بهره برداری از بوستان های ویژه بانوان در مناطق هشتگانه شهر در سال 97 خبر داد.
احداث بوستان های بانوان در مناطق هشتگانه شهری در سال 97
احداث بوستان های بانوان در مناطق هشتگانه شهری در سال 97
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان از احداث بوستان ویژه بانوان در تمام مناطق شهری قم خبر داد و اظهار داشت: اقدامات اجرایی بوستان دو هکتاری بانوان به نام بوستان طاووس در منطقه یک تا نیمه نخست سال جاری انجام خواهد شد که فاز توسعه آن تا 5 هکتار در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به بهره برداری از بوستان 1.8 هکتاری فدک ویژه بانوان در منطقه دو در سال 97 اشاره کرد و ادامه داد: در منطقه 3 نیز بوستان ارغوان در حال بهره بردای بوده و در منطقه 4 بوستان نرگس با اعتبار 1 میلیارد و 200 میلیون تومان ساماندهی و تجهیز شده است.
جوادیان با اشاره به اینکه در منطقه 5 عملیات اجرایی بوستان بانوان در سال 97 به مساحت یک هکتار آغاز می شود، خاطرنشان کرد: بوستان بانوان منطقه 6 نیز به مساحت 8 هزار متر مربع در ابتدای سال جدید به بهره برداری می رسد.
وی افزود: مذاکراتی با آستانه مقدسه صورت گرفته برای تحویل بوستان نجمه به شهرداری، این اقدام با دستور آیت الله سعیدی صورت گرفته که بخش انتهایی آن ویژه بانوان در نظر گرفته می شود.
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: در منطقه 8 نیز بوستان رضوان نیز تا سه ماهه نخست سال 97 تکمیل می شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbg5b0.rhbf8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما