يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 63955
منبع : ایرنا

300 هزار تن مهمان سفره حرم حضرت معصومه(س) می شوند

قم نيوز : معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: در ماه رمضان امسال، 300 هزار تن از زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(س) مهمان سفره کریمانه آن حضرت می شوند.
300 هزار تن مهمان سفره حرم حضرت معصومه(س) می شوند
300 هزار تن مهمان سفره حرم حضرت معصومه(س) می شوند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین صفر فلاحی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: هر شب 10 هزار افطاری ساده در صحن ها و شبستان های حرم و چهار هزار افطاری در مهمانسرای حضرت معصومه(س) توزیع می شود.

به گفته وی، برگه تهیه افطاری هر روز در مساجد، محافل قرآنی، مجتمع های مسکونی، ورودی های شهر، پارکینگ ها و حرم مطهر توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: یک هزار و 200 تن از خادمان آستان حضرت معصومه(س) در بخش های انتظامات، امانتداری، سالمندان، پاسخگویی، مشاوره، برنامه های قرآنی و دیگر برنامه های فرهنگی آماده خدمت رسانی به زائران حضرت در طول ماه رمضان هستند.

فلاحی افزود: روزانه یک هزار و 700 دقیقه از برنامه های قرآنی و معارفی حرم کریمه اهل بیت(س) از طریق شبکه های دیداری و شنیداری منعکس می شود و برخی برنامه ها به صورت همزمان از هشت شبکه رادیویی و تلویزیونی پخش خواهد شد.

وی به دیگر برنامه های حرم حضرت معصومه(س) در ماه رمضان اشاره و بیان کرد: هر روز سه محفل قرآنی عمومی در شبستان امام خمینی(ره) بعد از نماز ظهر و عصر، ترتیل خوانی نوجوانان در شبستان امام خمینی(ره) از ساعت 17:30 و ترتیل خوانی ویژه بانوان در شبستان نجمه خاتون(ع) از ساعت 11 برگزار می شود.

وی ادامه داد: این برنامه ها با حضور کارشناسان و با بیان نکات تفسیر ی و اخلاقی اجرا می شود.

وی گفت: نمازهای جماعت در شبستان های امام خمینی(ره) و حضرت نجمه خاتون(ع)، مسجد اعظم، صحن امام رضا(ع) و در شب های مناسبتی در صحن های جامع فاطمی و جوادالائمه(ع) نیز برگزار می شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchmwn-.23nxmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما