سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 64015
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت انجمن‌هاي ورزشي استان قم خبر داد

3 نشان طلا و نقره رهاورد نمايندگان قم از كيك بوكسينگ قهرماني آسيا

قم نيوز : دبير هیأت انجمن‌هاي ورزشي استان قم از موفقيت كيك‌بوكسينگ كاران قم در كسب سه مدال طلا و نقره پيكارهاي 2018 قهرماني آسيا خبر داد.
3 نشان طلا و نقره رهاورد نمايندگان قم از كيك بوكسينگ قهرماني آسيا
3 نشان طلا و نقره رهاورد نمايندگان قم از كيك بوكسينگ قهرماني آسيا
به گزارش قم نیوز علیرضا ساری امروز اظهار کرد: ورزشکارانی که نماینده هیأت انجمن‌های ورزشی استان قم در مسابقات 2018 قهرمانی آسیا بودند در ترکیب تیم ملی کیک بوکسینگ واکو ایران به این رویداد مهم برون‌مرزی رفتند و سه مدال طلا و نقره به ارمغان آوردند.

وی ادامه داد: در فدراسیون انجمن‌های ورزشی و هیات‌های استانی این فدراسیون، یک انجمن فعال به نام انجمن کیک‌بوکسینگ واکو قرار دارد و سجاد قربانی به همراه مهدی صبری دو ورزشکار موفق و شاخص قم در این رشته هستند که در ترکیب تیم ملی به رقابت‌های آسیایی رفتند.

دبیر هیأت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: در این دوره از رقابت‌ها که به میزبانی شهر چولپان اوتا کشور قرقیزستان به انجام رسید، تیم ملی کشورمان در هر دو بخش بانوان و آقایان به میدان رفت و پس از چهار روز رقابت با حریفان خود به مقام قهرمانی دست یافت.

وی با بیان اینکه ورزشکاران 14 کشور آسیایی در این دوره از مسابقات حضور داشتند، اضافه کرد: با درخشش تک تک نفراتی عضو تیم ملی کیک بوکسینگ واکوی ایران، این تیم موفق به کسب 61 مدال شامل ۲۸ نشان طلا، 23 نقره و ۱۰ برنز و عنوان قهرمانی آسیا شد.

ساری خاطرنشان کرد: سجاد قربانی کیک‌بوکسینگ‌کار موفق استان قم در این رقابت‌ها موفق به کسب مقام نخست، عنوان قهرمانی و نشان طلای رشته فول کنتاکت شد، ضمن اینکه مهدی صبری دیگر ملی‌پوش قم یک مدال نقره در رشته فول کنتاکت و یک نقره دیگر در رشته لایت کنتاکت  کسب کرد.

وی در پایان اظهار کرد: مدیریت اجرایی مسابقات 2018 کیک بوکسینگ قهرمانی آسیا و همچنین تیم ملی اعزامی ایران بر عهده ناصر نصیری ریئس انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران، رئیس کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا و نایب‌رئیس سازمان جهانی واکو بود و سرمربیگری این تیم را احمد انجدانی انجام داد.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcftxdv.w6djyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما