چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : 64047
منبع : ایسنا
نماینده معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کشور عنوان کرد:

لزوم ایجاد بانک اطلاعات جامع مهدوی کشور

قم نيوز : نماینده معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کشور بر لزوم ارتقای جشنواره ملی مهدویت به یک جشنواره فراملی با رویکرد دانشجویی و دانشگاهی تاکید کرد.
لزوم ایجاد بانک اطلاعات جامع مهدوی کشور
لزوم ایجاد بانک اطلاعات جامع مهدوی کشور
به گزارش قم نیوز حسین محمدی فام در نشست هیئت اندیشه ورز جشنواره ملی مهدویت که در ستاد جهاددانشگاهی واحد استان قم برگزار شد، گفت: رسالت و ماموریت اصلی جهاددانشگاهی مخاطب دانشجو و دانشگاه است و برگزاری این جشنواره در حوزه دانشگاهی می تواند به نیازهای گسترده ای که در این بخش داریم کمک کند.

وی افزود: اگر درک عمیقی از فضای دانشگاه امروز داشته باشیم، در این گونه برنامه‎های فرهنگی می توانیم، مشکلات را رصد کرده و برای حل آنها به شکل هماهنگ و با برنامه عمل کنیم.

محمدی‌فام بر لزوم حمایت از پایان‌نامه‎های تخصصی دانشجویی در این زمینه تاکید کرد و گفت: این جشنواره می‌تواند در سال‌های اولیه در بخش دانشجویان ایرانی و بعدها در بخش دانشجویان سراسر جهان برگزار شود؛ فازبندی در این جشنواره بسیار مهم است؛ باید در این زمینه استراتژی خود را به خوبی مشخص کنیم.

نماینده معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کشور بیان کرد: امروزه دانشجویان وجوانان سوالات زیادی در مباحث مهدویت از جمله بحث نزدیکی ظهور و تطبیق علائم و مصداق‌هایی که انجام می شود، دارند و همچنین شبهاتی که دشمنان به شکل مستمر در فضای مجازی و... مطرح می‌کنند ما را مجاب می کند که به این دغدغه بسیار مهم هم پاسخ دهیم.

وی بر لزوم ایجاد یک بانک اطلاعات جامع از ظرفیت‌های مهدوی کشور تاکید کرد و گفت: این بانک می‌تواند به شکل یک بسته متنوع در اختیار مردم، فعالان فرهنگی، تبلیغی، علمی، پژوهشی، هنری و ... قرار گیرد تا بتوان از این ظرفیت برای انجام هرچه بهتر فعالیت‌های مهدوی استفاده کرد.


انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdca0wni.49nyy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما