چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : 64050
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
شهردار منطقه هشت خبر داد:

امسال 10 هزار تن آسفالت در معابر پردیسان توزیع خواهد شد

قم نيوز : شهردار منطقه هشت گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، امسال قریب به 75 هزار مترمربع از محلات و معابر اصلی سطح پردیسان بهسازی و آسفالت خواهد شد
امسال 10 هزار تن آسفالت در معابر پردیسان توزیع خواهد شد
امسال 10 هزار تن آسفالت در معابر پردیسان توزیع خواهد شد
به گزارش قم نیوز ابوالفضل مستقیمی با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در پردیسان، گفت: آغاز مجدد نهضت آسفالت در معابر، ضمن رفع برخی محرومیت ها، به بهبود چهره عمومی شهر، ارتقاء کیفیت زندگی و افزایش نشاط و شادابی می انجامد.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و شناسایی معابر نیازمند به بهسازی و روکش آسفالت ،قراردادی با سازمان توسعه و عمران شهرداری قم به مبلغ 11 میلیارد و 500 میلیون ریال  جهت تولید و خرید آسفالت به میزان 10 هزار تن منعقد شده است.

وی افزود: اجرای روکش و ترمیم آسفالت معابر سطح پردیسان، یکی از مهمترین اقدامات شهرداری منطقه و در راستای تحقق اهداف مجموعه مدیریت شهری برای ارائه خدمات به شهروندان می باشد.
شهردار منطقه هشت افزود: در قالب این قرارداد به میزان 74500 متر مربع از شوارع اصلی و فرعی پردیسان بهسازی خواهد شد.

مستقیمی با اشاره به پروژه هایی که در این طرح پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: بهسازی ، ترمیم و لکه گیری آسفالت شوارع سطح منطقه به صورت متفرقه، اجرای آسفالت شوارع داخلی قطعات  3و4 کمپینگ بوستان غدیر، بهسازی و روکش آسفالت شوارع فرعی پردیسان و اجرای پارکینگ های عمومی محلات یک و 4 مسکن مهر از جمله این پروژه ها می‌باشد.
 
https://qomnews.ir/vdce778p.jh8eni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما