چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 64068
منبع : خبرگزاری فارس
در جشنواره توانمندی‌های صنعت آبفای کشور

طرح پژوهشی آبفای قم برگزیده کشور شد

قم نيوز : طرح پژوهشی شرکت آب و فاضلاب قم از سوی هیئت داوران جشنواره توانمندی‌های بهره‌برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور به عنوان طرح برگزیده سال 97 انتخاب شد.
طرح پژوهشی آبفای قم برگزیده کشور شد
طرح پژوهشی آبفای قم برگزیده کشور شد
به گزارش قم نیوز مراسم اختتامیه سومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور با حضور ستار محمودی قائم‌مقام وزیر نیرو در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب تهران برگزار شد.

در این مراسم از طرح‌های پژوهشی برگزیده صنعت آب و فاضلاب کشور با اهدا لوح و تندیس تجلیل شد که از طرح «پلی آلومینیوم کلراید جامد» که توسط کارشناس شرکت آب و فاضلاب قم ابداع شده، با حضور مسئولان کشوری با اهدا تندیس و لوح تقدیر، قدردانی شد.

در این لوح تقدیر که به امضا معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور رسیده، آمده است: خانواده عظیم صنعت آب و فاضلاب کشور بر خود می‌بالد که با همت متخصصان خود توانسته است ظرفیت‌های گران‌سنگی را ایجاد و موجبات شکوفایی و بالندگی این حوزه را فراهم کند.

شاهین پاکروح در ادامه این لوح تقدیر، ضمن قدردانی از تلاش‌های مجدانه شرکت آب و فاضلاب قم در ارائه پروژه‌های بهره‌برداری و ارتقا طرح‌های پژوهشی مرتبط با بهره‌برداری در مقیاس صنعتی و نیمه‌صنعتی اظهار داشته است: نظر به اینکه طرح ««پلی آلومینیوم کلراید جامد» از سوی هیئت داوران سومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور به عنوان طرح برگزیده سال 1397 انتخاب شده است، لوح تقدیر و تندیس جشنواره به آن شرکت اهدا می‌شود.

«پلی آلومینیوم کلراید جامد» تصفیه‌کننده آب و پساب با راندمان بالا است که توسط مهدی فرشید مقدم کارشناس شرکت آب و فاضلاب استان قم ابداع شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdjz09.yt0o96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما