چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 64071
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم خبر داد

وقف 4 هزار مترمربع زمین برای فعالیت‌های قرآنی در قم

قم نيوز : معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: در روز 23 اردیبهشت ماه، چهار هزار متر مربع زمین برای فعالیت‌های قرآنی در استان وقف شد.
وقف 4 هزار مترمربع زمین برای فعالیت‌های قرآنی در قم
وقف 4 هزار مترمربع زمین برای فعالیت‌های قرآنی در قم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام و المسلمین یوسف احمدی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به برگزاری ویژه برنامه فرهنگی در کوه خضر اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان در این مکان، خیمه‌های معرفت برپا می‌شود و این خیمه‌ها پس از نماز مغرب و عشاء برنامه‌های ویژه خواهد داشت، مردم استقبال ویژه ‌ای از این برنامه‌ها می‌کنند.

وی ادامه داد: یکی از مکان‌هایی که مبلغان سازمان اوقاف در ماه مبارک رمضان به آن مراجعه می‌کنند، زندان‌های استان قم است و حدود 600 زندانی در این زندان‌ها مشغول حفظ قرآن هستند که این افراد بین یک تا 17 جزء قرآن را حفظ کردند، یک روحانی ثابت در زندان‌های قم داریم، بند زندانیان حافظ قرآن از بقیه زندانی‌ها جدا است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: یکی از رسالت‌های سازمان اوقاف این است که مردم را واقف کند، سال گذشته در استان قم، هزار نفر با پرداخت مبالغی برای تهیه قرآن برای مساجد و حسینیه‌ها در جرگه واقفان قرار گرفتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آخرین وقفی که در استان قم در روز 23 اردیبهشت ماه بود، در این مورد چهار هزار متر مربع زمین برای فعالیت‌های قرآنی در استان قم وقف شد،  روز به روز به تعداد واقفین در استان افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchzvn-.23nkqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما