چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 64078
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
با حضور مدیران و کارشناسان:

از سامانه جامع مدیریت اطلاعات علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه رونمایی شد

قم نيوز : سامانه جامع مدیریت اطلاعات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در جلسه ای با حضور اعضای شورای پژوهشگاه، هیئت رئیسه، شورای تخصصی پژوهش و فناوری و اعضای هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه توسط حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد غروی رونمایی شد.
از سامانه جامع مدیریت اطلاعات علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه رونمایی شد
از سامانه جامع مدیریت اطلاعات علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه رونمایی شد
با حضور مدیران و کارشناسان:
از سامانه جامع مدیریت اطلاعات علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه رونمایی شد
حوزه/ سامانه جامع مدیریت اطلاعات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در جلسه ای با حضور اعضای شورای پژوهشگاه، هیئت رئیسه، شورای تخصصی پژوهش و فناوری و اعضای هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه توسط حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد غروی رونمایی شد.

 به گزارش قم نیوز قائم مقام و معاون پژوهشی، آموزشی و فناوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در ابتدای این مراسم اظهارداشت: تهیه اتوماسیون جامع پژوهش از سال های دور تقریبا از سال ۱۳۹۰ دغدغه خاطر پژوهشگاه بوده است، ولی از اواخر سال ۱۳۹۶ این موضوع به طور جدی پیگیری شد و بحمدالله بواسطه تلاش همکاران در این ایام به بار نشست و امروز به یمن نزدیکی به حلول ماه مبارک رمضان این سامانه رونمایی خواهد شد و ان شاء‌الله در نیمه اول خرداد امسال همزمان با ایام میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام رسماً آغاز بکار خواهد کرد.

عبدالله توکلی در ادامه با اشاره به این موضوع که کاربردی بودن این سامانه زمانی اتفاق می افتد که تک تک اعضای هیأت علمی پژوهشگاه در ورود اطلاعات به آن اهتمام داشته باشند افزود: این سامانه در زمینه های ارتقاء، ترفیع و گرنت اعضای هیأت علمی کارآمد خواهد بود و سبب خواهد شد که عملکرد اعضای هیأت علمی، عملکرد گروه ها ، عملکرد پژوهشکده ها و هرگونه اطلاعات آماری راجع به پژوهشگاه به روز و شفاف در اختیار همه اعضاء قرار داشته باشد.

وی اظهار امیدواری کرد با همکاری تمام بخش ها و اعضای هیأت علمی اطلاعات به نحوی وارد سامانه شود تا گزارش سه ماه دوم امسال در قالب این نرم افزار انجام شود.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین نظری رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه اظهار داشت: ما به دنبال شفافیت کار هستیم و این سامانه به ما در این مورد کمک شایانی خواهد کرد و این سامانه در کلیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی که فعالیت پژوهشی می کنند در حال استفاده است.

همچنین در ادامه این مراسم، کارشناسان توضیحاتی راجع به کارکرد های مختلف این سامانه ارائه کردند و در پایان نیز توسط حجت الاسلام و المسلمین غروی از این سامانه رونمایی شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcev78p.jh8efi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما