پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۰
کد مطلب : 64089
منبع : خبرگزاری فارس
با كسب يك برد، 2 تساوي و يك باخت

پيام قم از صعود به مرحله نهايي بازماند

قم نيوز : تيم فوتبال پيام قم با شكست در آخرين مسابقه خود از راهيابي به جمع تيم‌هاي برتر فصل جاري مسابقات ليگ فوتبال باشگاه‌هاي كشور بازماند.
پيام قم از صعود به مرحله نهايي بازماند
پيام قم از صعود به مرحله نهايي بازماند
به گزارش قم نیوز صعود پیام قم به مرحله نهایی مسابقات فصل 97 – 1396 لیگ فوتبال رده سنی نونهالان زیر ۱۵ سال باشگاه‌های کشور در گرو پیروزی در آخرین مسابقه این تیم برابر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بود اما این اتفاق رخ نداد.

این در حالی است که روز پایانی از مرحله دوم رقابت‌های این فصل لیگ رده سنی زیر ۱۵ سال فوتبال باشگاه‌های ایران به میزبانی تیم ذوب‌آهن اصفهان به انجام رسید و تیم فوتبال پیام قم در روز پایانی بازی‌ها مقابل قوی‌ترین تیم این گروه به میدان رفت اما با اختلاف یک گل شکست خورد.

نماینده فوتبال قم که در سه بازی قبلی خود صاحب یک پیروزی و دو تساوی شده بود، برابر تیم فوتبال نونهالان ذوب‌آهن اصفهان میزبان مسابقات قرار گرفت و در صورتی که حریف خود را شکست می‌داد با کسب هشت امتیاز صعود می‌کرد اما در این بازی با نتیجه نزدیک دو بر یک مغلوب شد.

این در شرایطی است که تیم فوتبال نونهالان پدیده ساری که در جدول ۱۰ امتیازی و صدرنشین شده بود بدون در نظر گرفتن نتایج روز پایانی صعود خود را به عنوان تیم نخست و صدرنشین گروه به مرحله نهایی این فصل لیگ نونهالان باشگاه‌های کشور قطعی کرده بود.

همچنین تیم‌های فوتبال نونهالان استقلال اهواز، تراکتورسازی تبریز و پدیده ساری سه تیم دیگر راه یافته به مرحله نهایی هستند و پیروزی پیام قم در بازی مقابل ذوب آهن اصفهان، این تیم را به سه تیم دیگر صعود کننده ملحق می‌کرد، اما در نهایت پیروزی ذوب‌آهن این تیم اصفهانی را به مرحله بعد فرستاد و پیام قم از صعود بازماند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgyz93.ak9t74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما