جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 64160
منبع : خبرگزاری ايرنا

نمایش «تمام من، همه عدو» به روی صحنه رفت

قم نيوز : نایب رئیس انجمن نمایش قم گفت: همزمان با اولین روز از ماه مبارک رمضان ، نمایش«تمام من، همه عدو» به کارگردانی مهدی ملاک و تهیه کنندگی علیرضا به همت گروه نمایشی تئاتر شب گذشته دراین استان بر روی صحنه رفت.
نمایش «تمام من، همه عدو» به روی صحنه رفت
نمایش «تمام من، همه عدو» به روی صحنه رفت
به گزارش قم نیوز علی فرحناک روز جمعه  اظهار داشت: این نمایش با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری قم به مدت یک ماه در فرهنگسرای جوان اجرا می شود.
وی افزود: نمایش ' تمام من ، همه عدو ' با موضوع دفاع مقدس است که در آن به روایت 2 دشمن که به مدت زمان 30 سال به اجبار در خانه ای زندگی می کنند، می پردازد.

وی با اشاره به هنرمندی مهدی رکنی و مهدی ملاک دراین نمایش گفت: مرتضی شاه کرم ، نویسنده ، عطا منتظری مشاور طرح، مجتبی رضایی مجری طرح، فرحان فرحناک مدیر تبلیغات، احمد شریفی طراح صحنه و نور، هومن پیری دستیار صحنه و نور، محمدرضا مورخی موسیقی، هادی معزی طراح گرافیک و ناهید خشنودیان به عنوان منشی صحنه دراین نمایش همکاری دارند.

فرحناک با اشاره به اینکه این نمایش برای بار دوم در قم اجرایی شد گفت: یکی از کارهایی که گروه های تئاتری انجام می دهند با شناسایی نقاط ضعف و قوت، برگشت به کارهای موفقی می باشد که در گذشته اجرا شده است.
وی گفت: نمایش فوق با توجه به مقارن شدن ایام ماه مبارک رمضان و آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد ماه به روی صحنه رفت.
فرحناک گفت: نمایش ' تمام من ، همه عدو ' هرشب از ساعت ٢١:٣٠ دقیقه در فرهنگسرای جوان به روی صحنه می رود.
نایب رئیس انجمن نمایش استان قم خاطرنشان کرد: زمان اجرای این نمایش 55 دقیقه است که گوشه ای از بازتاب دوران جنگ را با یادآوری رشادت های دلاور مردان به نمایش می گذارد.
وی گفت: علاقه مندان می توانند با توجه به محدودیت مکانی که وجود دارد برای تهیه بلیت با شماره ٠٩٣٦١٨١٢٧٢٩تماس بگیرند.

انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcgzq93.ak9t34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما