يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : 64249
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم خبر داد

آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های برلیانس در قم

قم نيوز : مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: در قالب طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده، ثبت‌نام تاکسی‌های برلیانس در قم آغاز شد.
آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های برلیانس در قم
آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های برلیانس در قم

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم خبر داد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: در قالب طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده، ثبت‌نام تاکسی‌های برلیانس در قم آغاز شد.

مرتضی عزتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های برلیانس اظهار کرد: این ثبت‌نام در قالب ثبت‌نام‌های تاکسی‌های فرسوده و برای جایگزینی ناوگان فرسوده در شهر است.

وی با بیان اینکه با این ثبت‌نام خودروهای برلیانس H230 به عنوان تاکسی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد افزود: تحویل پیش‌بینی شده برای خودروها 45 روزه و با مبلغ 43 میلیون و 532 هزار و 200 تومان است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از تخفیف دو میلیون تومانی برای تحویل این خودروها خبر داد و گفت: شرکت سایپا وام با مبالغ 28 میلیون و سود 18 درصد، 25 میلیون و سود 16 درصد، 20 میلیون و سود 16 درصد، 15 میلیون و سود 10 درصد، 15 میلیون بدون سود و با بازپرداخت 12 ماهه در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه طبق طرخ اولیه 5 میلیون تومان برای اسقاط خودروهای فرسوده در نظر گرفته شده است تصریح کرد: خودروهای با مدل 86 و پایین‌تر جزو این طرح محسوب می‌شوند و تا کنون از آغاز طرح هزار و 400 خودرو تاکسی نوسازی شده است.

عزتی اظهار کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام تاکسی‌های برلیانس می‌توانند در زمان ثبت نام 5 میلیون ودیعه گذاشته و الباقی را زمان تحویل خودرو پرداخت کنند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdceow8p.jh8eei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما