يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 64254
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل کمیته امداد استان قم خبر داد

پرداخت کمک هزینه ازدواج به 847 مددجوی کمیته امداد در قم

قم نيوز : مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: این کمیته در سال گذشته کمک هزینه ازدواج به 847 نفر مددجو از سه تا پنج میلیون تومان پرداخت کرد.
پرداخت کمک هزینه ازدواج به 847 مددجوی کمیته امداد در قم
پرداخت کمک هزینه ازدواج به 847 مددجوی کمیته امداد در قم
به گزارش قم نیوز اکبر میرشکار امروز با اشاره به خرید مسکن برای مددجویان کمیته امداد در استان قم اظهار کرد: سال گذشته پنج میلیارد تومان برای خرید مسکن برای مددجویان این کمیته در استان قم هزینه شد، کمیته امداد به هر مددجو برای خرید مسکن 40 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض می‌دهد، همچنین هزینه صرف شده برای تعمیر و نوسازی مسکن مددجویان کمیته امداد در سال گذشته 900 میلیون تومان بود.

وی ادامه داد: کمیته امداد استان قم در سال گذشته کمک هزینه ازدواج به 847 نفر مددجو از سه تا پنج میلیون تومان پرداخت کرد، هزینه کمیته امداد برای این کار دو میلیارد و 290 میلیون تومان بود که یک میلیارد و 777 میلیون از این هزینه از کمک‌های مردمی تامین شد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم افزود: مددجویان این کمیته در سال گذشته چهار میلیارد و 100 تسهیلات از صندوق قرض الحسنه ولایت دریافت کردند، همچنین میزان پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد استان قم توسط بانک‌ها در سال گذشته 20 میلیارد و 500 میلیون تومان بود و هزار و 206 نفر از این تسهیلات استفاده کردند، حدود 800 مددجوی دیگر کمیته امداد در استان در صف دریافت تسهیلات از بانک‌های قم هستند.

میرشکار با اشاره به پرداخت وام‌های قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد استان قم اظهار کرد: این کمیته در سال گذشته پنج هزار و 666 وام قرض الحسنه به مددجویان برای کارگشایی داد و رشد 78 درصدی را در این زمینه در سال 96 نسبت به سال 95 شاهد بودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با برنامه‌های فرهنگی در کمیته امداد استان قم به دنبال رشد بینش اعتقادی و دینی مددجویان این کمیته هستیم. در سال گذشته حدود دو میلیارد در برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد هزینه شد و دو هزار و 700 مددجو را به مشهد و 700 مددجو را به عتبات عالیات اعزام کردیم و هزار نفر هم در برنامه‌های کانون‌های فرهنگی کمیته امداد شرکت کردند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcayuni.49nym15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما