سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 64365
منبع : خبرگزاری فارس
با 15 راي اعضاي مجمع

يزدي رئيس هیأت ورزش‌های رزمی قم شد

قم نيوز : مجمع انتخابات هیأت‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم با انتخاب علي يزدي به عنوان رئيس اين هیأت‌ ورزشي تا سال 1401 برگزار شد.
يزدي رئيس هیأت ورزش‌های رزمی قم شد
يزدي رئيس هیأت ورزش‌های رزمی قم شد
به گزارش قم نیوز علی یزدی که از چهره‌های با سابقه در عرصه مربیگری و مدیریت ورزش‌های رزمی به شمار می‌رود در مجمعی با حضور مسوولان فدراسیون ورزش‌های رزمی و اداره کل ورزش و جوانان قم به عنوان رئیس چهار سال آینده این رشته برگزیده شد.

مجمع انتخابات هیأت‌ ورزش‌های رزمی به عنوان یکی از 44 هیأت ورزشی فعال در استان قم که سبک‌های متعددی زیر مجموعه خود دارد و مسابقات آن در سطوح قهرمانی کشور، بین‌المللی، آسیایی و جهانی برگزار می‌شود، مجمعی که یک کاندیدا داشت و یزدی را به عنوان رئیس جدید خود انتخاب کرد.

با برنامه‌ریزی امور مجامع هیأت‌های ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان قم، مجمع انتخابات هیأت‌ ورزش‌های رزمی قم برای مشخص شدن رئیس جدید این هیأت‌ ورزشی در حضور نایب‌رئیس و دبیر فدراسیون ورز‌های رزمی، مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد.

در این مجمع که 15 نفر واجد شرایط رای بودند، تمام اعضا آراء خود را به علی یزدی دادند و وی برای این مسوولیت چهار ساله تا سال 1401 انتخاب شد، در حالی که یزدی بعد از کناره‌گیری جود محمدزاده رئیس سابق هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم، حدود سه ماه مسوولیت سرپرستی این هیأت‌ ورزشی را نیز بر عهده داشت.

این در حالی است که محمدزاده به واسطه شرکت در انتخابات هیأت‌ ووشو استان قم مجبور به استعفا از هیات ورزش‌های رزمی استان قم شد تا علی یزدی بر اساس ابلاغ فدراسیون ورزش‌های رزمی سرپرست این هیأت‌ ورزشی شود و تنها کاندیدای انتخابات نیز لقب بگیرد.

گفتنی است هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم در سال 1397 که سال برگزاری بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی محسوب می‌شود در رشته‌ای نظیر پنچاک سیلات دارای شانس کسب سهمیه این بازی‌ها است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdks09.yt0o96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما