چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۰۸
کد مطلب : 64381
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم خبر داد

صيد 4 مدال دووميداني قهرماني كشور توسط معلولين قم

قم نيوز : رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم از موفقيت دووميداني‌كاران معلول قم در كسب چهار مدال مسابقات قهرماني كشور خبر داد.
صيد 4 مدال دووميداني قهرماني كشور توسط معلولين قم
صيد 4 مدال دووميداني قهرماني كشور توسط معلولين قم
به گزارش قم نیوز محمد پیروزمنش امروز اظهار کرد: رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جانبازان و معلولین کشور در هر دو بخش مردان و بانوان به انجام رسید و دوومیدانی‌کاران به میزبانی تهران در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برای کسب رتبه‌های برتر به میدان رفتند.

وی ادامه داد: این دوره از رقابت‌های قهرمانی دوومیدانی جانبازان و معلولین ایران با حضور بیش از 250 دوومیدانی‌کار در ترکیب 33 تیم از استان‌های مختلف و در تمامی مواد و کلاس‌های پزشکی به انجام رسید و با کسب چهار مدال رنگارنگ برای نماینده‌های قم همراه بود.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: در بخش مردان این مسابقات تیم لرستان به عنوان قهرمانی دست یافت، تهران (الف) نایب قهرمان شد و عنوان سوم به تیم هیأت‌ خوزستان رسید، در حالی که تیم هیأت‌ قم با سه مدال در بخش مردان به کار خود پایان داد.

وی با اشاره به مدال‌های کسب شده در بخش مردان این رقابت‌ها توسط دوومیدانی‌کاران قم، یاد آور شد: در رشته پرتاب وزنه این دوره از مسابقات سیدحسین کمالی با ایستادن روی سکوی نایب‌قهرمانی صاحب مدال نقره شد و در همین رشته ایمان بشیریان به مقام سوم و نشان برنز دست یافت، ضمن اینکه در رشته ۱۰۰ متر احمد باباییان به مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره رسید.

وی به موفقیت کسب شده توسط تیم بانوان هیأت‌ قم در مسابقات قهرمانی دوومیدانی جانبازان و معلولین کشور نیز اشاره و عنوان کرد: در شرایطی که پس از بررسی نتایج این دوره مسابقات، بهترین‌ها به اردوهای تیم ملی برای اعزام به بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا دعوت می‌شوند، در بخش بانوان فاطمه‌سادات حسینی به مقام سوم و نشان ارزشمند برنز رشته پرتاب نیزه مدال دست پیدا کرد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcb8fb0.rhbawpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما