شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : 64549
منبع : خبرگزاری فارس

بازی‌های دور برگشت فوتسال بعد از ماه رمضان برگزار می‌‌شود

قم نيوز : نمايندگان فوتسال استان قم با دو عملكرد متفاوت نيم‌فصل مرحله گروهي رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال اميد باشگاه‌هاي كشور را به پايان رساندند.
آپكوپارس قم در صف مدعيان قهرماني/فوتساليست‌هاي آرش نوين قم در قعر جدول
آپكوپارس قم در صف مدعيان قهرماني/فوتساليست‌هاي آرش نوين قم در قعر جدول
آپكوپارس قم در صف مدعيان قهرماني/فوتساليست‌هاي آرش نوين قم در قعر جدول
نمايندگان فوتسال استان قم با دو عملكرد متفاوت نيم‌فصل مرحله گروهي رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال اميد باشگاه‌هاي كشور را به پايان رساندند.

به گزارش قم نیوز فصل 1397 مسابقات لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور با شرکت 11 تیم در دو گروه مقدماتی آغاز شده، در حالی که بازی‌های گروه نخست با حضور 6 تیم و رقابت‌های گروه دوم با جدال پنج تیم به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد.

در شرایطی که سال گذشته تیم‌های آتلیه‌طهران و هیات قم نمایندگان استان قم در مسابقات فصل 1396 لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور بودند و با صعود مقتدرانه به مرحله نهایی، سرانجام رتبه‌های نایب‌قهرمانی و سومی آن بازی‌ها را کسب کردند، امسال دو نماینده دیگر از قم در این بازی‌ها حضور دارند.

* بمانی: نمایندگان قم با بازیکنان و مربیان بومی به میدان رفتند

مسوول کمیته فوتسال هیات فوتبال استان قم اظهار کرد: تیم‌های فوتسال امید آپکوپارس و آرش نوین قم به عنوان جانشین تیم‌های فوتسال آتلیه‌طهران و هیات قم در فصل 1397 لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور شده‌اند و در گروه نخست تیم آپکوپارس قم با حریفان رقابت می‌کند، ضمن اینکه تیم امید آرش نوین قم در گروه دوم مقدماتی جای گرفته است.

رضا بمانی با بیان اینکه نمایندگان قم با بازیکنان و مربیان بومی به میدان رفتند، اضافه کرد: هدایت فوتسالیست‌های تیم امید آپکوپارس قم را در این دوره از مسابقات لیگ برتر فوتسال، بازیکن خوشنام سال‌های نه‌چندان دور فوتسال قم، بازیکن سابق تیم ملی و عضو اسبق تیم‌های ارم‌کیش قم، کیش‌ایر قم، صبای قم، ماهان‌تندیس قم و دبیری تبریز یعنی سیدوحید غیاثی بر عهده گرفته است.

وی یاد آور شد: در گروه دوم نیز تیم آرش نوین قم با هدایت محمد قاسمی دیگر مربی جوان فوتسال قم که سابقه مربیگری در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بزرگسالان باشگاه‌های کشور در کادر فنی تیم هیات فوتبال قم را نیز دارد، برابر حریفان به دنبال کسب مجوز صعود به مرحله نهایی است.

* فوتسالیست‌های قم در گروه‌های اول و دوم مقدماتی

نماینده‌های قم برای رویارویی با حریفان خود در دور رفت مرحله مقدماتی فصل 1397 لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور راهی خارج از قم شدند، به طوری که بازی‌های تیم آپکوپارس قم در شهر رشت به انجام رسید و آرش نوین در شهر اصفهان با حریفان خود به رقابت پرداخت.

با پایان دیدارهای نیم‌فصل نخست مرحله گروهی این دوره از بازی‌ها، تیم آپکوپارس قم در گروه نخست بدون باخت در مقابل حریفان صدرنشین شد اما در گروه دوم این مرحله، تیم فوتسال آرش نوین قم با عملکردی دور از انتظار رتبه دوم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داد.

* پیروزی آپکوپارس و شکست آرش در گام نخست

در روز نخست دیدارهای نیم‌فصل مرحله مقدماتی، تیم آرش‌ نوین قم در دیداری حساس به مصاف یکی از مدعیان قهرمانی یعنی گیتی‌پسند اصفهان میزبان بازی‌ها رفت و در دیداری که 9 گل داشت با حساب هفت بر دو شکست خورد اما تیم فوتسال امید آپکوپارس قم در گام نخست با حساب چهار بر یک از سد شهروند ساری عبور کرد.

* دومین پیروزی آپکوپارس برابر رقیب اصفهانی

در روز دوم این مسابقات به دلیل اینکه یکی از گروه‌ها پنج تیمی است، فوتسالیست‌های تیم آرش نوین قم به قرعه استراحت برخورد کرده و نظاره‌گر سایر بازی‌ها بودند، در حالی که فوتسالیست‌های تیم آپکوپارس قم در دیداری حساس به مصاف پدیده صبای اصفهان رفته و با نتیجه قاطع سه بر سه پیروز شدند تا دومین برد متوالی را کسب کنند.

* نخستین تساوی آپکوپارس و دومین شکست آرش

بازی‌های روز سوم از مرحله مقدماتی فصل 1397 لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور با نخستین تساوی آپکوپارس قم و ثبت یک باخت دیگر در کارنامه آرش نوین به پایان رسید، در این روز تیم آرش نوین قم با نتیجه دو بر یک به مقاومت تهران باخت ولی تیم آپکوپارس قم برابر میزبان بازی‌ها شهرداری رشت به تساوی یک بر یک رضایت داد.

* طلسم‌شکنی آرش و سومین پیروزی امیدهای آپکوپارس

چهارمین روز رقابت‌های این مرحله با پایان طلسم پیروز نشدن فوتسالیست‌های تیم آرش نوین قم همراه بود و این تیم در جدال با ملی‌حفاری اهواز به برتری نزدیک سه بر دو دست یافت، ضمن اینکه تیم فوتسال آپکوپارس قم در جدال با موعود پیرادل مشهد قهرمان سال 1396 لیگ برتر فوتسال امید ایران به برتری دو بر صفر رسید تا روند پیروزی‌ها و صدرنشینی خود در گروه نخست را ادامه دهد.

* سومین باخت آرش و توقف آپکوپارس مقابل پرسپولیس

در روز پنجم از دیدارهای نیم‌فصل نخست مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور، فوتسالیست‌های تیم آرش نوین قم آخرین بازی خود را برابر تیم فرش‌آراء مشهد انجام داد ولی با نتیجه عجیب پنج بر دو شکست خورد، در حالی که شاگردان سیدوحید غیاثی در تیم آپکوپارس قم برابر تیم فوتسال پرسپولیس خوزستان در دیداری پرگل به تساوی سه بر سه دست یافتند.

* صدرنشینی آپکوپارس در گروه نخست بدون شکست

با پایان دیدارهای این مرحله، در گروه نخست مقدماتی تیم فوتسال آپکوپارس قم با کسب سه برد، دو تساوی، بدون باخت، 13 گل زده، پنج گل خورده، تفاضل گل مثبت هشت و 11 امتیاز در صدر ایستاد و رتبه نخست جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داد و قهرمان نیم‌فصل شد.

در این گروه فوتسالیست‌های تیم شهروند ساری با کسب 9 امتیاز در مکان دوم جدول ایستادند، تیم امید شهرداری رشت میزبان بازی‌های این مرحله با کسب هشت امتیاز سوم شد، تیم پرسپولیس خوزستان با کسب 6 امتیاز در مکان چهارم جای گرفت، موعود پیرادل مشهد قهرمان سال 96 لیگ برتر امید با کسب چهار امتیاز پنجم شد و تیم فوتسال پدیده صبای قم اصفهان با دو امتیاز در رتبه ششم و قعر جدول جای گرفت.

* غیاثی: بازی‌های دور برگشت بعد از ماه رمضان برگزار می‌‌شود

در گروه دوم که فوتسالیست‌های آرش نوین قم حضور داشتند، تیم فرش‌آراء مشهد با کسب سه برد، یک تساوی، بدون باخت، 13 گل زده، هشت گل خورده و 10 امتیاز صدرنشین شد، گیتی‌پسند اصفهان با کسب 9 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و مقاومت تهران با کسب هفت امتیاز سوم شد، ضمن اینکه فوتسالیست‌های آرش نوین قم با یک برد، بدون تساوی، سه باخت، هشت گل زده، 16 گل خورده، تفاضل گل منفی هشت و سه امتیاز چهارم شدند و تیم فوتسال شرکت ملی و حفاری اهواز بدون امتیاز در قعر جدول جای گرفت.

سیدوحید غیاثی سرمربی تیم فوتسال آپکوپارس قم به فارس گفت: بازی‌های دور برگشت مرحله مقدماتی فصل 1397 لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور با رقابت 11 تیم بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود تا تکلیف دو تیم صعود کننده از هر گروه برای حضور در مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات مشخص شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchwmn-.23nkkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما