يکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 64576
منبع : خبرگزاری مهر
در مسابقات فوتسال جام رمضان رقم خورد؛

پیروزی تیم‌های «مهاجرین» و «الماس شهر» برابر حریفان

قم نيوز : تیم‌های فوتسال مهاجرین و الماس شهر در ادامه دور دوم مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام رمضان در قم حریفان خود را شکست دادند.
پیروزی تیم‌های «مهاجرین» و «الماس شهر» برابر حریفان
پیروزی تیم‌های «مهاجرین» و «الماس شهر» برابر حریفان
به گزارش قم نیوز شب ششم مسابقات فوتسال جام رمضان قم بامداد یکشنبه در سالن شهید حیدریان قم ادامه یافت و در ادامه دور دوم مرحله گروهی و در ۴ بازی برگزار شده بامداد امروز، ۱۴ گل به ثمر رسید.

در بازی‌های برگزار شده از گروه سوم، تیم محبین حضرت رقیه در یک بازی نزدیک ۲ بر یک از سد تیم رستوران گلریز عبور کرد و تیم کارواش الماس شهر نیز برابر تیم اتحادیه نانوایان قم الف ۶ بر یک صاحب برتری شد.

با توجه به نتایج دور اول این گروه و پیروزی تیم‌های محبین حضرت رقیه و کارواش الماس شهر در آن مسابقات، این ۲ تیم اکنون ۶ امتیازی هستند و صعود خود را پیش از برگزاری دور سوم، به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرده‌اند و در دور سوم برای صدرنشینی روبرو هم قرار می‌گیرند.

از گروه چهارم، تیم کافه گیم منتخب در بازی برابر پوشاک ورزشی مهدیار ۳ بر صفر پیروز شد و دیدار کم گل شهید رئیس کرمی و منتخب مهاجرین یک بر صفر به سود مهاجرین پایان یافت. در جدول کافه گیم منتخب و مهاجرین با ۴ امتیاز شانس اول صعود هستند.

در ادامه این مسابقات از گروه ۶، امشب تیم‌های ذاکر و سپهر با هم رقابت می‌کنند و تیم‌های اتحادیه نانوایان قم ب برابر فست خود زمانیان قرار می‌گیرد. از گروه ۵ نیز الوند و دفتر ساختمانی فجر به مصاف هم می‌روند و تیم حراست اداره برق تهران رودرروی فست فود به اما قرار می‌گیرد.

این مسابقات در ۸ گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود و از هر گروه ۲ تیم به مرحله حذفی راه می‌یابند. تماشای این مسابقات برای فوتسال دوستان قمی در وقت پس از افطار رایگان است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch-mn-.23nkqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما