دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۴۲
کد مطلب : 64599
منبع : خبرگزاری مهر
عضو مجلس خبرگان رهبری:

کفار در روز قیامت به عذاب وحشتناکی گرفتار خواهند شد

قم نيوز : استاد حوزه علمیه قم با اشاره به عذاب دردناک کفار در قیامت، گفت: این عذاب آن‌قدر وحشتناک است که کفار حاضرند همه ثروت دنیا را بدهند تا از عذاب آنان کم شود.
کفار در روز قیامت به عذاب وحشتناکی گرفتار خواهند شد
کفار در روز قیامت به عذاب وحشتناکی گرفتار خواهند شد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمد حاج ابوالقاسم، بعد از ظهر یکشنبه در مباحث تفسیری خود در جلسه قرائت ترتیل خوانی قرآن در حرم حضرت معصومه(س) اظهار داشت: قرآن کریم بهای جان انسان را بهشت معرفی کرده است همچنین امام علی(ع) فرمودند که هیچ بهایی برای جان‌های شما جز بهشت وجود ندارد.

وی با بیان اینکه وعده بهشت به مؤمنان وعده حقی است، اضافه کرد: انسان اگر عمر و جان خود را به غیر از بهشت بفروشد خسران کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خدا توبه بنده را می‌پذیرد، افزود: پذیرش توبه منوط به توفیق خداوند است و اگر خدا توبه کسی را پذیرفت نشانه لطف به او است.

وی افزود: قرآن از بهشت به دارالسلام یاد کرده است که منظور این است که بهشت، سرای امنیت و آرامش است که ناامنی در آن نیست.

حجت الاسلام حاج ابوالقاسم با بیان اینکه فرصت‌های عمر به تعبیر قرآن بسیار زودگذر است، اضافه کرد: وقتی مردم محشور می‌شوند آنچه از عمر آنان گذشته در نظرشان مانند این است که یک ساعتی خواب بوده‌اند.

وی با بیان اینکه حضرت علی(ع) فرصت زودگذر عمر را به عبور ابر تشبیه کرده‌اند، گفت: آرامش کار پسندیده‌ای است به جز در انجام کارهای نیک که انسان باید عجله کند.

این استاد حوزه حوزه علمیه به عذاب دردناک کفار در قیامت اشاره کرد و افزود: این عذاب آن‌قدر وحشتناک است که کفار حاضرند همه ثروت دنیا را بدهند تا از عذاب آنان کم شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccopqe.2bq0o8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما