دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب : 64610
منبع : خبرگزاری فارس

سه دانشجوی سانحه‌دیده دانشگاه قم از بیمارستان مرخص شدند

قم نيوز : چهار دانشجوی دختر دانشگاه قم هفته پیش در بلوار غدیر دچار سانحه تصادف رانندگی و راهی بیمارستان شدند که سه نفر از این دانشجویان از بیمارستان مرخص شده ولی یک نفر همچنان در حالت کما در «ICU» بستری است.
سه دانشجوی سانحه‌دیده دانشگاه قم از بیمارستان مرخص شدند/ یک دانشجو همچنان در کما
سه دانشجوی سانحه‌دیده دانشگاه قم از بیمارستان مرخص شدند/ یک دانشجو همچنان در کما
به گزارش قم نیوز حمیدرضا ابراهیمی با اشاره به سانحه تصادفی که هفته پیش برای چهار تن از دانشجویان دختر دانشگاه قم اتفاق افتاد اظهار کرد: این چهار دانشجو پس از افطار، در بلوار غدیر قم دچار سانحه تصادف رانندگی و راهی بیمارستان شدند که از این چهار نفر دو نفر به صورت سرپایی مداوا و دو نفر در بخش «ICU» بستری شدند.

وی افزود: یکی از دو دانشجویی که در بخش «ICU» بستری بود از این بخش مرخص شد ولی یکی دیگر از دانشجویان همچنان در حالت کما در «ICU» بستری و نیازمند دعای مردم است.

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه قم ادامه داد: دانشجویی که در حالت کما قرار دارد به بیمارستان تهران منتقل شده است و روند درمان وی در بیمارستان تهران پیگیری می‌شود.

ابراهیمی از حضور مسؤولان دانشگاه قم در ساعات نخستین این حادثه در بیمارستان و پیگیری روند درمان دانشجویان حادثه‌دیده توسط آنان خبر داد و گفت: مسؤولان دانشگاه قم از جمله معاون دانشجویی و حراست این دانشگاه و همچنین خانواده این دانشجویان همواره پیگیر وضعیت درمانی آنان بوده و هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgz393.ak9tq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما