شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 64834
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
داریوش ارجمند:

افتخارم این است که نقش مالک اشتر علی (ع) را بازی کردم

قم نيوز : بازیگر سینما و تلویزیون گفت: سریال امام علی(ع) نشانه اقتدار فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران است. این سریال فاخر و ماندگار باعث شد که من یک شرف آسمانی پیدا کنم و امروز هرکس من را نگاه می‌کند یاد مالک اشتر می‌افتد و این بار سنگینی است.
افتخارم این است که نقش مالک اشتر علی (ع) را بازی کردم
افتخارم این است که نقش مالک اشتر علی (ع) را بازی کردم
به گزارش قم نیوز داریوش ارجمند در جمع خیرین ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزارشد، گفت: ماه رمضان ماه نزول قرآن و ماه علی(ع) است، به‌واسطه برخی موارد ناگزیر بودم که تحقیق کنم چرا علی بن ابیطالب(ع) جانشین پیامبر اسلام(ص) شد؟ در تاریخ تفحص زیادی کردم و افراد بزرگ زیادی را شناختم، همه آدم‌های بزرگ تاریخ بشر تک ساحتی بودند.

وی افزود: اگر الگویی می‌خواهیم که در تمام مراحل زندگی بتوانیم از آن استفاده کنیم حضرت علی (ع) الگوی کاملی است که همه جهات زندگی را در بر می گیرد، و برای بهره‌مندی از این الگو باید از نهج‌البلاغه استفاده کنید.

این بازیکر سینما و تلویزیون به ساخت سریال امام علی(ع) اشاره و بیان کرد: سریال امام علی(ع) نشانه اقتدار فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران است. این سریال فاخر و ماندگار، باعث شد من یک شرف آسمانی پیدا نمایم و امروز هرکس من را نگاه می‌کند، یاد مالک اشتر می‌افتد و این بار سنگینی است.

ارجمند خاطرنشان کرد: ما هنرمندان برای مردم هستیم و اعتراف می کنم اگر نگاه مردم نباشد، ما هم وجود نداریم و به همین علت است که هیچ وقت از اینکه در میان مردم باشم واهمه نداشته و به این موضوع افتخار می کنم.

 بازیگر سینما و تلویزیون در پایان گفت: امیرالمومنین(ع) با نگاه خاصی که به دنیا داشتند، تعریف جدیدی از مردانگی ارائه کردند و با کَرَم مثال‌زدنی آن‌قدر متواضع رفتار می‌کردند و مردانگی را تا حد اعلای خود ارتقا دادند و حتی در نماز، بخشش را فراموش نمی‌کردند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceev8p.jh8exi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما