سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : 65130
منبع : خبرگزاری فارس

جلوگيري از فعاليت سودجویان با نام باشگاه استقلال

قم نيوز : هیأت فوتبال استان قم از برخورد با سوء استفاده كنندگان از عنوان باشگاه استقلال تهران در فعاليت مدارس فوتبال اوقات فراغت سال جاري خبر داد.
جلوگيري از فعاليت سودجویان با نام باشگاه استقلال
جلوگيري از فعاليت سودجویان با نام باشگاه استقلال
به گزارش قم نیوز با توجه به اطلاعیه فدراسیون فوتبال پیرو درخواست باشگاه استقلال تهران مبنی بر گزارش‌هایی با موضوع سوء استفاده از نام این باشگاه در سطح کشور، مطابق با بند یک ماده سه آیین نامه مدارس فوتبال، فعالیت به اسم باشگاه دیگر منوط به معرفی نامه رسمی از باشگاه ا‌ولیه است و هیأت فوتبال استان قم اعلام کرد در صورت مشاهده و فعالیت مدارس فوتبال هم‌نام غیر رسمی از فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

دیگر اتفاق در هیأت فوتبال استان قم، برنامه‌ریزی برای برگزاری رقابت‌های مرحله پایانی لیگ فوتبال زیر گروه باشگاه‌های قم است که به همین منظور از مسوولان تیم‌های صعود کرده به مرحله پایانی دعوت شده تا در جلسه قرعه‌کشی ساعت 18 امروز در ساختمان این هیأت ورزشی حضور یابند.

هیأت فوتبال استان قم در کنار برگزاری مسابقات جام رمضان فوتسال باشگاه‌های قم با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم در سالن‌های شهید حیدریان و نخلستان سپاه، خبر از برگزاری مسابقات فوتبال جام رمضان یادواره شهدای ناجای قم نیز داده و دیدار نهایی این بازی‌ها از ساعت ۲۲:۳۰ روز چهارشنبه ۲۳ خرداد ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی جواد الائمه (ع) منطقه نیروگاه قم برگزار می‌شود، ضمن اینکه پیش از آن دیدار رده‌بندی به انجام می‌رسد.

اطلاعیه‌ای نیز برای تیم‌های متقاضی حضور در دوره جدید لیگ‌های فوتبال نوجوانان و جوانان باشگاه‌های قم صادر شده و بر این اساس باشگاه‌هایی که شرایط لازم برای حضور در فصل 1397 مسابقات باشگاهی این دور رده سنی را دارند تا دهم تیر ماه برای تکمیل مدارک خود باید به کمیته مسابقات هیأت فوتبال قم مراجعه کنند، در حالی که جلسه هماهنگی تیم‌ها در نیمه نخست تیرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdce7z8p.jh8nxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما