سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : 65131
منبع : خبرگزاری مهر
با تصویب بودجه ۹۷ در شورای شهر قم؛

سازمان فناوری اطلاعات شهرداری قم تأسیس شد

قم نيوز : تصویب نخستین بودجه برای سازمان فناوری اطلاعات شهرداری قم از مصوبات جلسه پنجاه و یکم شورای اسلامی شهر قم بود.
سازمان فناوری اطلاعات شهرداری قم تأسیس شد
سازمان فناوری اطلاعات شهرداری قم تأسیس شد
به گزارش قم نیوز رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم در جلسه پنجاه و یکم شورای اسلامی شهر قم که شامگاه دوشنبه در ساختمان شهید باکری برگزار شد با اشاره به لایحه بودجه پیشنهادی سال جاری سازمان فناوری اطلاعات گفت: این نخستین سالی است که سازمان تأسیس شده است و به همین دلیل بودجه مقداری تأخیر دارد.

مجید اخوان با اشاره به اینکه این سازمان می‌خواهند رسالت آی تی در شهرداری را به عهده بگیرد، افزود: بودجه این سازمان ۱۴ میلیارد تومان است که ۱۳ میلیارد تومان از درآمد را از شهرداری دریافت می‌کند و عمده وظایف آن هم سرویس و خدمات به شهرداری است.

روح‌الله امراللهی، عضو شورای اسلامی شهر قم نیز ضمن مخالفت با این لایحه مطرح کرد که این رقم برای هشت ماه سال رقم بسیار بالایی است و باید توجیه بودجه‌ای بهتری صورت بگیرد.

سید محمد آتش زر، دیگر عضو شورا اما معتقد بود که این بودجه برای این سازمان بهینه در نظر گرفته شده و در شورای چهارم برای چنین سازمانی ۴۰ میلیارد تومان بودجه اختصاص داده شده است.

همچنین به گفته محسن محرری، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی، هیچ ردیف بودجه‌ای اضافه نشده است. همان کاری که امسال قرار بود شهرداری انجام شود در سازمان انجام می‌شود.

در نهایت لایحه اخذ مجوز بودجه پیشنهادی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم تصویب شد.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcfyydv.w6dtmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما