چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 65154
منبع : خبرگزاری مهر
طی سال گذشته انجام شد؛

صدور گواهی ولادت بیش از هزار اتباع خارجی در قم/ تولد ۷۴۶ چندقلو

قم نيوز : مدیرکل ثبت احوال استان قم گفت: سال گذشته برای یک هزار و ۱۴ نوزاد اتباع خارجی سند ولادت و برای ۲۸۸ اتباع خارجی که فوت کرده بودند سند وفات صادر شد.
صدور گواهی ولادت بیش از هزار اتباع خارجی در قم/ تولد ۷۴۶ چندقلو
صدور گواهی ولادت بیش از هزار اتباع خارجی در قم/ تولد ۷۴۶ چندقلو
به گزارش قم نیوز خلیل مرادی با اشاره به آمار حقوقی و سجلی ارائه شده به شهروندان در سال ۹۶ اظهار کرد: تعداد ۲۵ هزار و ۳۵۶ جلد شناسنامه افراد زیر ۱۵ سال و ۵۲ هزار و ۴۸۰ جلد شناسنامه افراد بالای ۱۵ سال در قم صادر شد.

وی با بیان اینکه ثبت احوال در صورت گم شدن شناسنامه افراد و با تقاضای آنان نسبت به صدور شناسنامه المثنی اقدام می‌کند، تصریح کرد: تعداد ۶ هزار و ۳۱۱ جلد شناسنامه المثنی در قم برای متقاضیان صادر شد.

مدیرکل ثبت احوال استان قم با بیان اینکه در صورت تقاضای مردم و با توجه به شرایطی خاص نام و نام خانوادگی آنان تغییر پیدا می‌کند، گفت: در سال گذشته برحسب تقاضای افراد ۷۷۷ مورد تغییر نام و یک هزار و ۶۲۱ مورد تغییر نام خانوادگی صورت گرفت و همچنین ۲ هزار و ۲۱۴ مورد گواهی کد ملی نیز برای متقاضیان صادر شد.

وی با بیان اینکه برای اتباع خارجی که در ایران متولد شوند و یا فوت کنند، تنظیم سند ولادت و وفات در ثبت احوال صورت می‌گیرد، مطرح کرد: یک هزار و ۱۴ مورد سند ولادت و ۲۸۸ مورد نیز سند وفات برای اتباع خارجی در قم صادر و گواهی شده است.

مرادی از صدور ۹ هزار و ۶۸۵ خلاصه رونوشت وفات و یک هزار و ۸۵۹ درخواست هیئت حل اختلاف در سال ۹۶ خبر داد و گفت: در طول یک سال گذشته ۱۳ هزار و ۹۷۷ مورد استعلام مراجع دولتی از ثبت احوال صورت گرفت که به همه آن‌ها پاسخ داده شد.

تولد ۷۴۶ چندقلو در قم

مدیرکل ثبت احوال استان قم در بخش دیگری از سخنان خویش به تعداد ولادت‌های ثبت شده به تفکیک چندقلو زایی در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: ۲۵ هزار و ۱۷۸ سند ولادت در سال ۹۶ منتشر شد که از این شمار ۲۴ هزار و ۴۳۲ سند به ولادت تک قلوها و ۷۴۶ سند به چند قلوها اختصاص داشت.

وی با تأکید بر اینکه سال گذشته ۷۴۶ سند ولادت چندقلوزایی ثبت شد بیان کرد: این شمار سند به ۳۶۱ واقعه ولادت اختصاص داشت که شامل ۳۳۹ ولادت دوقلو، ۲۰ ولادت سه قلو و دو ولادت چهار قلو می‌شد.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcay6ni.49nmm15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما