چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : 65157
منبع : خبرگزاری تسنیم

بیش از ۳۰ شهید هنرمند در قم شناسایی شد

قم نيوز : رئیس سازمان بسیج هنرمندان قم با بیان اینکه بیش از ۳۰ شهید هنرمند در استان شناسایی شده است، گفت: یکی از برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان قم، شناسایی و جمع‌آوری آثار شهدای هنرمند در رشته‌های مختلف است.
بیش از ۳۰ شهید هنرمند در قم شناسایی شد
بیش از ۳۰ شهید هنرمند در قم شناسایی شد
به گزارش قم نیوز قاسم بابایی اظهار داشت: تقدیر و تجلیل ودیدار با خانواده شهدای هنرمند یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج هنرمندان استان قم است که در این زمینه تلاش می‌شود از این سرمایه‌های انقلاب اسلامی غفلت نشود.

وی افزود: بیش از 30 شهید هنرمند در استان قم شناسایی شده است که در طول سال با خانواده این عزیزان دیدار می‌شود و برنامه ویژه ما در روز هنر انقلاب اسلامی تجلیل از جایگاه خانواده این شهدا است.

بابایی گفت: یکی از برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان استان، شناسایی و جمع آوری آثار شهدای هنرمند در رشته‌های مختلف است که در این زمینه از آثار به جای مانده این شهدا استفاده می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قم عنوان کرد: شهدای هنرمند باید الگویی برای هنرمندان کشور باشند و در این زمینه با بهره گیری از منش و شیوه این عزیزان آثار فاخر و انقلابی تولید کنند.

وی با اشاره به شخصیت شهید محمرضا شفیعی گفت: این شهید بزرگوار از جمله شهدای هنرمند استان قم است.

بابایی خاطر نشان کرد: مادر شهید شفیعی که اسوه صبر و مقاومت بود روز دوشنبه دعوت حق را لبیک گفت و به فررزند شهیدش پیوست، بسیج هنرمندان استان در مراسم روز هنر انقلاب اسلامی امسال تندیس ویژه هنر انقلاب را به این مادر شهید تقدیم کرد.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcd5f09.yt0kk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما