چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 65167
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
مديرعامل سازمان توسعه و عمران خبر داد:

اجرای عملیات ترميم و روكش آسفالت بلوار زائر

قم نيوز : مديرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداري قم از تراش، ترميم و روكش آسفالت از رمپ بلوار نواب صفوی تا پل رضوي خبر داد.
اجرای عملیات ترميم و روكش آسفالت بلوار زائر
اجرای عملیات ترميم و روكش آسفالت بلوار زائر
به گزارش قم نیوز محمدتقي نادعلي با بيان اينكه عمليات اجرايي بلوار زائر در قالب دو بخش پيمان اجرا مي‌شود، اظهار كرد: بخشي از اين پيمان از پل انقلاب در محدوده منطقه چهار تا شرکت شهاب گاز سوز به طول چهار كيلومتر است كه فاز اول آن هزار و 800 متر بود.

مديرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداري قم خاطرنشان كرد: جدول‌گذاري، زيرسازي و آسفالت این پروژه شهری سال 96 به اتمام رسيد و 4 هزار و 500 تن آسفالت در دو باند انجام و مسيربازگشايي شد.

نادعلی با اشاره به فاز دوم از شهاب گاز سوز تا بيمارستان امام رضا(ع)، گفت: اين بخش به طول 2 هزار و 200 متر در حال انجام است كه سعي مي‌شود تا پايان امسال به پايان برسد.

وي خاطرنشان كرد: بحث روكش آسفالت از رمپ نواب صفوی تا پل رضوي نيز در حال انجام است كه براي تراش، ترميم و روكش آسفالت بلوار زائر است كه تا يك ماه آینده به اتمام مي‌رسد.

مديرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداري قم عنوان كرد: اين پروژه در پشتيباني ترافيكي بلوار غدير مؤثر است و به موازات بلوار غدير براي دسترسي آسان به پرديسان و بيمارستان امام رضا(ع) نقش‌آفريني مي‌كند و بخش ديگر براي بحث آرام‌سازي و نگهداري مسير پيگيري مي‌شود.
 
انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcefz8p.jh8npi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما