پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 65174
منبع : خبرگزاری مهر
حجت الاسلام حاج ابوالقاسم:

دشمنان می‌خواهند الگوی زنان مسلمان را تغییر دهند

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند الگوی زنان مسلمان را تغییر دهند، گفت: اگر بانوان ایرانی هویت زن مسلمان را حفظ کنند بزرگترین خدمت به بیداری اسلامی است.
دشمنان می‌خواهند الگوی زنان مسلمان را تغییر دهند
دشمنان می‌خواهند الگوی زنان مسلمان را تغییر دهند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم بعد از ظهر چهارشنبه قبل از مراسم ترتیل خوانی قرآن حرم حضرت معصومه(س) در جمع زائران اظهار داشت: روزی که خداوند همه را در اجتماعی گرد می‌آورد روز تغابن است.

وی افزود: در روز قیامت، هم متوجه غبن خود خواهند شد و در معامله‌ای که خدا وعده داده است متضرر خواهند بود.

عضو خبرگان رهبری اظهار داشت: خداوند فرموده که من خریدار جان و مال شما به عالی‌ترین بها یعنی بهشت هستم اما بسیاری از انسان‌ها در این معامله فریب شیطان خورده و بهای جان را ارزان می‌فروشند.

وی افزود: خداوند در سوره تحریم به برخی زنان به عنوان نمونه زنان کفار اشاره کرده یعنی به همسران لوط و نوح؛ این دو به همسرانشان خیانت کردند.

وظیفه اصلی زنان تربیت فرزند است

حجت الاسلام حاج ابوالقاسم افزود: خیانت آنان افشای اسرار نبی خدا و همکاری با دشمنان این دو نبی بوده است.

وی با بیان اینکه خیانت تنها جنسی نیست اضافه کرد: افشای اسرار، کوتاهی در تربیت فرزند که وظیفه اصلی زنان است؛ عدم رعایت حجاب که باعث تزلزل خانواده است و چشم چرانی و دوستی‌ها و روابط قبل و بعد از ازدواج نیز خیانت به همسر است و خیانت عاقبتی جز آتش دوزخ ندارد.

بانوان ایرانی باید هویت زن مسلمان را حفظ و توسعه دهند

وی با اشاره به زن فرعون به نمونه یک زن الگو افزود: یک قرن است که دشمنان دین و اسلام تلاش می‌کنند تا الگوی زنان مسلمان را تغییر دهند.

وی افزود: این کار را با شدیدترین تبلیغات و الگوهای مختلف انجام می‌دهند بنابراین اگر بانوان ایران هویت زن مسلمان را حفظ و توسعه دهند بزرگترین خدمت به بیداری اسلامی خواهد بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc0sqe.2bqpm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما