پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : 65192
منبع : خبرگزاری فارس

اردوي هوگوپوشان قم براي قهرماني كشور / داور بين‌المللي قم در كرواسي

قم نيوز : تكواندوكاران استان قم با انگيزه كسب رتبه‌هاي برتر مسابقات سال 1397 تكواندو قهرماني كشور به اردوي آماده‌سازي رفته‌اند.
اردوي هوگوپوشان قم براي قهرماني كشور / داور بين‌المللي قم در كرواسي
اردوي هوگوپوشان قم براي قهرماني كشور / داور بين‌المللي قم در كرواسي
به گزارش قم نیوز در حالی که توسط فدراسیون تکواندو برای برگزاری مسابقات فصل جدید لیگ‌ تکواندو باشگاه‌های کشور برنامه‌ریزی شده، اردوی تمرینی تکواندوکاران دو رده سنی خردسالان و نونهالان استان قم زیر نظر مرتضی کریمی مربی سابق تیم ملی تکواندو در خانه تکواندو شهیدان برج‌علی‌زاده قم در حال برگزاری است.

همچنین به منظور حضور موفق تکواندوکاران قم در مسابقات قهرمانی کشور، تمرین مشترکی بین تیم‌های تکواندو خردسالان و نونهالان قم با تیم منتخب استان مرکزی در خانه تکواندو قم برگزار شد و اراکی‌ها نیز با تکواندوکاران همین دو رده سنی در قم حضور یافتند.

این در حالی است که مسابقات قرآنی در رشته ترتیل همزمان با رقابت‌های قهرمانی کشور برگزار می‌شود و مدال‌های کسب شده در آن در رده‌بندی تیمی محاسبه خواهد شد، ضمن اینکه شرکت کنندگان در این رقابت‌ها همانند مسابقات کیوروگی به صورت تک حذفی در پنج مرحله رقابت می‌کنند.

اتفاق دیگر در تکواندو استان قم به حضور داوران پومسه در دوره‌ای زیر نظر فدراسیون اختصاص دارد، در حالی که ثبت‌نام داوران پومسه برای شرکت در دوره متمرکز هماهنگی داوران پومسه تا نهمین روز تیر ماه جریان دارد و این دوره به مدت دو روز در هر دو بخش بانوان و آقایان روز چهاردهم تیر ماه در سه استان تهران،اصفهان و مازندران برگزار خواهد شد.

هاشم آقایی مربی و داور مطرح تکواندو استان قم که در دوران ریاست چندین ساله علی افکاری در هیأت تکواندو استان قم مسوولیت دبیری این هیأت را تجربه کرده و در دوره اخیر به ریاست محمد جمشیدی نیز در این مسوولیت حضور داشته، به عنوان یکی از اساتید و داوران بین المللی تکواندو قم راهی سمینار بین‌المللی داوری در کشور کرواسی شده است.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdccisqe.2bqpo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما