پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : 65198
منبع : خبرگزاری مهر

استاندار قم: قمی‌ها نسبت به مصرف بهینه آب حساسیت داشته باشند

قم نيوز : استاندار قم گفت: امسال در شرایط خشکسالی هستیم و استان قم نیز در تنش آبی قرار دارد و امیدواریم با روش‌های درست و صحیح نسبت به استفاده بهینه از آب گام‌هایی برداریم.
قمی‌ها نسبت به مصرف بهینه آب حساسیت داشته باشند
قمی‌ها نسبت به مصرف بهینه آب حساسیت داشته باشند
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی شامگاه چهارشنبه در آیین شکرگزاری خدمات آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) در ماه مبارک رمضان که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته همه خادمان و مدیران حرم مطهر حضرت معصومه(س) در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد خدمات درخور شأن زائران و مجاوران را انجام دهیم و این خدمات مورد پذیرش درگاه الهی قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری گفت: همگان برای تقویت شعار سال وظیفه داریم تا در سایه آن اقتصاد کشور تقویت و اشتغال جوانان فراهم و پایدار شود.

استاندار قم همچنین با اشاره به شرایط کم آبی در کشور و استان قم ابراز داشت: امسال در شرایط خشکسالی هستیم و استان قم نیز در تنش آبی قرار دارد و امیدواریم با روش‌های درست و صحیح نسبت به استفاده بهینه از آب گام‌هایی برداریم.

وی افزود: از مردم نیز درخواست داریم در این زمینه حساسیت لازم را داشته باشند و درست مصرف کردن را در دستور کار قرار دهند و از مصرف بی‌رویه بپرهیزند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcivzaq.t1aw32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما