يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : 65257
منبع : خبرگزاری فارس

قضاوت داوران قمی در بيستمين دوره ليگ برتر فوتسال ايران

قم نيوز : سه تن از داوران فوتسال استان قم در بيستمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌های كشور رقابت 14 تيم حاضر در اين مسابقات را قضاوت می‌كنند.
قضاوت داوران قمی در بيستمين دوره ليگ برتر فوتسال ايران
قضاوت داوران قمی در بيستمين دوره ليگ برتر فوتسال ايران
به گزارش قم نیوز در سال 1397 بیستمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور 14 تیم در 26 هفته به شکل رفت و برگشت به انجام می‌رسد و تیم‌ها بعد از این بازی‌ها برای نخستین‌‌بار همانند لیگ‌های بسکتبال و والیبال وارد مرحله پلی‌آف می‌شوند.

شیوه برگزاری بازی‌های پلی‌آف با الگوگیری از لیگ‌های بسکتبال و والیبال، کار جدیدی است که امسال سازمان لیگ فوتسال ایران در نظر گرفته و بر این اساس تیم‌های اول تا هشتم رده‌بندی نهایی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور وارد مرحله پلی‌آف خواهند شد.

تلاش برای رسیدن به مقام قهرمانی و سهمیه ایران در مسابقات فصل 2019 جام باشگاه‌های فوتسال آسیا و همچنین فرار از دو رتبه پائین جدول و خطر سقوط به دسته پائین‌تر، انگیزه‌ای است که به فوتسالیست‌های عضو 14 تیم لیگ برتری در بیستمین دوره این بازی‌ها انگیزه می‌دهد.

به همین منظور سمینار برترین داوران و ناظران فوتسال کشور توسط کمیته فوتسال ایران برنامه‌ریزی شده و این سمینار از صبح بیست و نهمین روز خرداد ماه تا اول تیر با حضور نمایندگان استان قم و سایر استان‌ها به میزبانی اردوگاه تیم‌هاى ملى در شهرستان رامسر برگزار خواهد شد.

بر اساس آخرین تصمیمات کمیته داوران، حضور داوران در لیگ‌هاى مختلف فوتسال باشگاه‌های کشور به صورت شناور برنامه‌ریزی شده و بر پایه ارزیابى عملکرد آنها در هر نیم فصل مطابق با معیارهاى تعیین شده خواهد بود که در هر نیم فصل امکان ارتقاء و تنزل این داوران نیز وجود دارد.

بر این اساس دعوت از منتخبین به این سمینار صرفاً براى نیم‌فصل رقابت‌های امسال است و فقط توسط اعضاى کمیته داوران صورت گرفته، ضمن اینکه ابلاغ داوران به تشخیص کمیته داوران، توسط رئیس کمیته فوتسال و تأیید دبیرکل فدراسیون صورت می‌گیرد.

با اعلام فهرست داوران دعوت شده به سمینار داوران قضاوت کننده در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران در سال ۹۷ به میزبانی رامسر، نام حمیدرضا طیب‌طاهری، مجتبی بختیاریان و نیما روحانی از قم به عنوان سه داور و همچنین محمد فرجی پیشکسوت این عرصه به عنوان یکی از ناظران لیگ به نمایندگی از قم به چشم می‌خورد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcefw8p.jh8nni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما