دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۴
کد مطلب : 65285
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

فعاليت همگاني و قهرماني 6 باشگاه تنيس روي‌ميز در قم

قم نيوز : رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم از فعاليت 6 باشگاه اختصاصي اين رشته براي توسعه بخش‌هاي همگاني و قهرماني پينگ‌پنگ خبر داد.
فعاليت همگاني و قهرماني 6 باشگاه تنيس روي‌ميز در قم
فعاليت همگاني و قهرماني 6 باشگاه تنيس روي‌ميز در قم
به گزارش قم نیوز محمد عموئیان امروز اظهار کرد: در سال‌های اخیر شاهد رشد تعداد باشگاه‌های فعال این رشته در قم بوده‌ایم و این مهم زمینه پرورش بهتر، قوی‌تر و با کیفیت‌تر استعدادها و نخبه‌های رشته تنیس روی‌میز را در قم فراهم کرده است.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه، اجرای برنامه‌های متنوع همگانی برای جذب عموم مردم به فعالیت در رشته تنیس روی‌میز، پرورش استعدادها و نخبه‌ها و همچنین بالا رفتن کیفیت خدمات رسانی به علاقمندان و فعالان این رشته از جمله برکات افزایش باشگاه‌های پینگ‌پنگ در قم است.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم با اشاره به باشگاه‌ها و اماکن فعال این رشته در قم، اضافه کرد: خانه تنیس روی‌میز قم واقع در مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر جنب عوارضی اتوبان قم – تهران قرار دارد و آکادمی قائمی در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب فعالیت می‌کند.

وی افزود: مکان قدیمی و نام‌آشنای فعالیت‌های چندین ساله تنیس روی‌میز قم، خانه پینگ‌پنگ شهید رضا محمدی در مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم است، ضمن اینکه باشگاه سلامت به عنوان دیگر مجموعه فعال این رشته در منطقه 19 دی قم خدمات‌رسانی به علاقمندان این رشته را انجام می‌دهد.

عموئیان با بیان اینکه افزایش تعداد باشگاه‌ها و آکادمی‌های این رشته زمینه رشد جمعیت ورزشکار سازمان یافته تنیس روی‌میز قم را نیز فراهم کرده، اضافه کرد: دیگر باشگاه فعال تنیس روی‌میز قم در مجموعه ورزشی شهید زین‌الدین منطقه نوبهار قم واقع شده و باشگاه خاتم نیز جنب شهر بازی رنگین‌کمان قرار دارد.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی یکی از باشگاه‌های فعال تنیس روی‌میز استان قم برای برگزاری رقابت‌های ویژه عید سعید فطر اشاره و اظهار کرد: یک دوره مسابقات آزاد این رشته همراه با جوایز ویژه به نفرات اول تا چهارم روز شنبه 26 خرداد ماه در آکادمی سلامت قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcft0dv.w6dtcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما