دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : 65289
منبع : خبرگزاری فارس
ملي‌پوش كشتي فرنگي قم:

هدفم کسب مدال بازي‌هاي آسيايي است/با قدرت در دور جدید اردو ظاهر می شوم

قم نيوز : ملي‌پوش كشتي فرنگي استان قم از انگيره بالاي خود براي حضوري موفق در مسابقات كشتي بازي‌هاي آسيايي 2018 اندونزي خبر داد گفت: تمام تلاش من حضور با انگیزه و تلاش برای حفظ سهمیه کشتی قم برای شرکت در بازی‌های آسیایی امسال است.
هدفم کسب مدال بازي‌هاي آسيايي است/با قدرت در دور جدید اردو ظاهر می شوم
هدفم کسب مدال بازي‌هاي آسيايي است/با قدرت در دور جدید اردو ظاهر می شوم
به گزارش قم نیوز علی‌اکبر حیدری امروز اظهار کرد: به لطف خدا مراحل مقدماتی و نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان را با موفقیت پشت‌سر گذاشتم و اکنون در اوج آمادگی خودم را برای حضوری مطمئن و قوی در بازی‌های آسیایی آماده می‌کنم.

وی ادامه داد: بعد از برگزاری پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، اکنون رقابت‌های کشتی بازی‌های آسیایی 2018 به میزبانی جاکارتای اندونزی و همچنین مسابقات قهرمانی جهان در مجارستان، مهمترین میادین پیش‌روی تیم ملی بزرگسالان است و تیم ملی به همین منظور در اردو به سر می‌برد.

ملی‌پوش کشتی فرنگی استان قم افزود: بعد از کسب رتبه نخست در انتخابی بازی‌های آسیایی جاکارتا، در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی نیروهای مسلح، فرصت حضور در رقابت‌های 2018 نظامیان جهان نیز نصیبم شد که در نهایت با کسب مدال برنز به پایان رسید.

وی یاد آور شد: تمام تلاش من حضور با انگیزه و تلاش برای حفظ سهمیه کشتی قم برای شرکت در بازی‌های آسیایی امسال است و امیدوارم تا زمان برگزاری این رویداد با مشکلی مواجه نشوم، بازی‌های آسیایی رویداد مهمی است و همه هدف من گرفتن مدال برای ورزش قم است.

حیدری در ادامه به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی اشاره و بیان کرد: این اردو برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا از 12 تا 23 خرداد ماه در خانه کشتی عبدالله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و با برگزاری تمرین کشتی و خاک به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: اعضای تیم ملی در طول برگزاری این اردو، تمرینات مختلف نظیر تمرین کشتی، مرور فن، استقامتی، وزنه و ورزش باستانی را زیر نظر کادر فنی انجام دادند و با تصمیم مربیان تیم ملی، از 27 خرداد ماه وارد مرحله جدید اردو خواهیم شد تا روزهای 28 تا 31 مرداد با قدرت در بازی‌های آسیایی به میدان برویم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjh8em.uqeiozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما